Re: Czy Wy też tak robicie????

Data: 2005-08-19 06:30:28
Temat: Re: Czy Wy też tak robicie????
Od: "relitka" <r...@t...pl>

Czytam i czytam...
Zaglądasm tu bardzo krótko i kilka razy o cos prosiłami jak na razie zawsze
spotkałam się z życzliwością. Moje pierwsze odkrycie na Grupie to Margaret
Sherry postanowiłam mieć ich jak najwięcej - Bardzo zależało mi na kotkach.
Dostałam od jednej osoby całą kolekcję jaką uzbierała - od kogo to
nieistotne ale na pewno kobietka siedziała pół dnia żeby wysłać mi to
wszystko (ok. 100 e-mail'i), i na pisała coś bardzo miłego (do końca nie
pamiętam co) i jeszcze ze gdybym miała albo sie natknęła to ona szuka
motylków - i podała mi link żebym sobie zobaczyła (to pisząc wysłała mi
oczywiście juz całą MS). Kilka dni później przegląddając strony rosjanek,
przez przypadek znalazłam ten schemat - byłam szczęśliwa że mogę się jakoś
odwdzięczyć. Gdybym przeczytała tę wiadomość na Grupie to nie wiem czy
zapamiętałabym kto i co chciał, a tak miałam to na uwadze.
Jak już napisałam zawsze spotykam się tu z życzliwością i sama się tym
odwdzięczam i jak mam to wysyłam.
Pozdrawiam
Alina z Torunia