Czy Żydzi ukrzyżują Polskę?

1. Data: 2018-02-01 17:00:45

Temat: Czy Żydzi ukrzyżują Polskę?
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawe, czy Żydzi izraelscy i amerykańscy w imię obrony własnych
partykularnych, interesów zdecydują się ukrzyżować Polskę tak jak 2000
lat temu zdecydowali się ukrzyżować Chrystusa, człowieka, który
sprzeciwiał się kłamstwu i przemocy?

Ciekawe, czy w imię zbudowania pokojowego świata stać ich na rezygnację
z wywyższania się, dominacji oraz akceptację partnerskich relacji ze
wszystkimi narodami tego świata?

Czy stać ich na to by byli dla innych nacji przykładem pokojowego
współistnienia?

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net

2. Data: 2018-02-01 17:20:59

Temat: Re: Czy Żydzi ukrzyżują Polskę?
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.02.2018 o 17:00, LeoTar Gnostyk pisze:
> [...]
> relacji ze wszystkimi narodami tego świata?
>
> Czy stać ich na to by byli dla innych nacji przykładem pokojowego

Czy stać ich na pokonanie strachu przed Prawdą o nich samych?

3. Data: 2018-02-01 17:24:52

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.02.2018 o 17:20, LeoTar Gnostyk pisze:

> Czy stać ich na pokonanie strachu przed Prawdą o nich samych?

Pan jest naprawdę chory. Żenada.

4. Data: 2018-02-01 17:26:49

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.02.2018 o 17:24, CookieM pisze:

> Pan jest naprawdę chory. Żenada.

Bo...? Może jakieś rozwinięcie z uzasadnieniem...?

5. Data: 2018-02-01 17:37:03

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.02.2018 o 17:26, LeoTar Gnostyk pisze:

> Bo...?  Może jakieś rozwinięcie z uzasadnieniem...?

W imię jakichś tam racji zrównuje Pan Żydów z kobietami, którzy (które)
są według Pana przyczyną wszelkiego zła na świecie. Powinien Pan więc
rzutem na taśmę wspomnieć też coś o Ukraińcach, którzy również ostro
sprzeciwiają się tej noweli. Niestety oni za mało zrobili, żeby zasłużyć
na Pańską uwagę. Zresztą po zwycięstwie PiS-u w roku 2015 jest to
kolejny Pański wiernopoddańczy post skierowany do tej formacji politycznej.

6. Data: 2018-02-01 17:39:53

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Atam. Właśnie im PiS pokazał, gdzie ich miejsce.
Z podkulonym ogonem izraelska ambasador wycofała się raczkiem z próby mieszania w
ustawie o IPN.

7. Data: 2018-02-01 18:26:27

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.02.2018 o 17:37, CookieM pisze:

> W imię jakichś tam racji zrównuje Pan Żydów z kobietami, którzy
> (które) są według Pana przyczyną wszelkiego zła na świecie.

Proszę zauważyć, że w mojej filozofii Zło, które nieświadomy Stwórca
rozpętał swoim ZAKAZem, jest środkiem do osiągnięcia Dobra. Poprzez
rozdmuchanie Zła do granic absurdu najwyżej rozwinięta materialna
emanacja Stwórcy musi zdać sobie sprawę z bezsensu tego kierunku
działania i poszukiwanie Drogi Wyjścia z pułapki Zła grożącego totalna
Zagładą. Tak Żydzi w skali całego naszego świata jak kobiety w
poszczególnych rodzinach są tymi szpicami przemocy, której celem, tak
jak wyżej napisałem, jest uwolnienie się od Zła.

Jak już kiedyś wcześniej pisałem, komunizm jest najwyżej rozwiniętą,
zakamuflowaną formą matriarchatu. Podobnie zresztą jak i faszyzm ze
swoimi udoskonaleniami. Dlatego Żydów możemy spotkać zarówno w jednej
jak i drugiej formacji a wszystko dlatego, że w ortodoksyjnych rodzinach
żydowskich za zewnętrznym patriarchatem skrywa się, dominująca wewnątrz
rodziny, kobieta, która z mężczyzny zrobiła przekornie boga by go omamić
i ujarzmiać; a zarazem stymulować jego poszukiwania Wyjścia i Wyzwolenia
się od przemocy.

> Powinien Pan więc rzutem na taśmę wspomnieć też coś o Ukraińcach,
> którzy również ostro sprzeciwiają się tej noweli.

Ukraińcy są zbyt słabymi graczami w tej grze o wolność, o uwolnienie
świata od Zła, chociaż mogą odegrać, w tej grze, znaczącą rolę w naszej
części świata. Dlatego, że podobnie jak inne narody tej części
kontynentu należą do ludzi skrajnie odważnych, których - na drodze ku
Wolności - przemocą stymulował jeszcze bardziej do bycia straceńczo
odważnymi sam batiuszka Stalin.

> Niestety oni za mało zrobili, żeby zasłużyć na Pańską uwagę.

Myli się Pan. W moich żyłach płynie krew ukraińska, polska, żydowska,
tatarska i pewnie jeszcze kilku innych nacji, i w przeciwieństwie ludzi
homogenicznych jestem żal mi jest każdego z tych narodów. Ale stoimy
przed koniecznością dokonania wyboru, który albo ocali nas jako rodzaj
ludzki albo też polegniemy i zostaniemy wyrzuceni przez Stwórcę na
śmietnik historii. Za naszą przyszłość odpowiedzialna jest stan naszego
Stwórcy czyli stan naszej Świadomości

> Zresztą po zwycięstwie PiS-u w roku 2015 jest to kolejny Pański
> wiernopoddańczy post skierowany do tej formacji politycznej.

Myli Pan bodźce z ich obrazem. :)

8. Data: 2018-02-01 18:29:19

Od: "Ciemny Lud- \(c\) J. Kurski - TVPiS" <c...@k...to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> napisał w wiadomości
> [...]
> partykularnych, interesów zdecydują się ukrzyżować Polskę tak jak 2000
> lat temu zdecydowali się ukrzyżować Chrystusa, człowieka, który

A jak sądzisz?

CL

9. Data: 2018-02-01 19:23:44

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 01.02.2018 um 17:24 schrieb CookieM:

> Pan jest naprawdę chory. Żenada.

Moj drogi panie, czy nie zauwazyl pan jak sie ta grupa nazywa i jakie
tabletki niektorzy biora? ;-)

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

10. Data: 2018-02-01 19:44:48

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-01 o 17:39, i...@g...pl pisze:
> Atam. Właśnie im PiS pokazał, gdzie ich miejsce.

Znowu ci się coś pomyliło. Cywilizowany świat pokazuje gdzie jest
miejsce pisu.
A wy się cieszycie, że równacie do Białorusi itp.
To są ostatnie podrygi państw narodowych. Tyle że wy jeszcze tego nie
rozumiecie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Waltzyk warszawski!
Jak Żydzi chcieli Polakom ustawę poprawiać.
,,Komisji specjalnej z tego nie będzie!"
Pińcet tysiency faszystuf!
PiS miażdży!