Czy alkohol moze sie zepsuc???

1. Data: 2004-12-18 22:42:52

Temat: Czy alkohol moze sie zepsuc???
Od: "Dawid" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam takie pytanie, czy alkohol (chodzi mi glownie o wodke ) moze np po 10
latach miec inny smak niz na poczatku, czy moze sie zepsuc lub stracic
swoja "moc"??? Chodzi mi o alkohol nie otwierany, czyli np kupiony teraz i
zostawiony na jakis dluzszy okres!!!

Pozdrawiam i dziekuje za ewentualne odpowiedzi

1. Data: 2004-12-18 23:38:00

Temat: Re: Czy alkohol moze sie zepsuc???
Od: "juras" <j...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dawid" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> latach miec inny smak niz na poczatku, czy moze sie zepsuc lub stracic
> swoja "moc"??? Chodzi mi o alkohol nie otwierany, czyli np kupiony teraz i

Podaj mi adres sprawdzimy, brak szansy na to co nazywasz zepsuciem .Chyba ze
ktos wody nalal a zawartosc wypil 0-:)
juras
.pl

1. Data: 2004-12-19 04:50:58

Od: "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Napój alkoholowy o zawartości alkoholu powyżej 18% nie może się
"zepsuć", ani stracić mocy. Może natomiast - w wyniku dojrzewania -
nieco zmienić smak. Przeważnie na lepszy ;-)

--
pozdrawiam :-))
Sławomir J Marusiński

1. Data: 2004-12-19 17:05:39

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid>
> Napój alkoholowy o zawartości alkoholu powyżej 18% nie może się
> "zepsuć", ani stracić mocy.

Może jedno i drugie jeśli zostawisz dostęp powietrza, dlatego butelki
się korkuje i to dosyc szczelnie.

> Może natomiast - w wyniku dojrzewania -
> nieco zmienić smak. Przeważnie na lepszy ;-)

A to raczej nie dotyczy wódki o którą pytano tylko wina i nalewek.
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

1. Data: 2004-12-20 22:23:24

Od: "Alko" <w...@s...na-ryj.org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N...@m...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid>
>
> Może jedno i drugie jeśli zostawisz dostęp powietrza, dlatego butelki
> się korkuje i to dosyc szczelnie.

> A to raczej nie dotyczy wódki o którą pytano tylko wina i nalewek.

Anyway jeśłi uważasz że jest zepsute to wyślij mi wypije do cna i zobacze
czy mi smakowało

Wędzenie drobiu?
spod do pizzy w 5 minut ;)
Co na obiad?