Czy bede ojcem?

1. Data: 2002-02-21 06:26:02

Temat: Czy bede ojcem?
Od: "Karol" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy nie powiecie mi, ze to nie ta grupa dyskusyjna do pisania o
takim problemie, ktory ja mam. Juz napisalem na pl.soc.dzieci.
Mam Wirusowe Zapalenie Watroby typu C i skierowano mnie na "terapie"
Interferonem. Poinformowano mnie tez, ze gdybym byl kobieta to najpierw by
bylo lepiej, zebym urodzil.
Czy moze ktos zna takie przypadki, podobne do mojego?
Czy ja po tym leczeniu moge nie byc nigdy szczesliwym ojcem?

Pozdrawiam
Charles25

2. Data: 2002-02-21 10:25:22

Temat: Odp: Czy bede ojcem?
Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapytanie Twoje przekazalam i postaram sie odpowiedziec na priva.
Pozdrawiam
UlaST

3. Data: 2002-02-21 12:50:10

Temat: Re: Czy bede ojcem?
Od: "Karol" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czekam z niecierpliwoscia na privie lub na grupie. Juz do mnie odezwal sie
Marcin z W-wy. Ma podobna sytuacje ze swoim bratem.

4. Data: 2002-02-21 13:31:36

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
"terapie"
> Interferonem. Poinformowano mnie tez, ze gdybym byl kobieta to

Tak się składa że mój Maciek jest nosicielem WZW typu B (zarażono go
w szpitalu w wieku 7 miesiecy)..

Akurat dziś byłam z nim u lekarza -hepatologa. Jemu leczenie
inteferonem nie grozi, bo ma ostatnio wszystkie wyniki w normie i
zerową aktywność wirusa.
Ale przy okazji zapytałam o to co Ty.

Lekarz (hepatolog-pediatra, dr nauk medycznych) powiedział ze jest to
absolutna bzdura.

Pzdrw.

Basia

5. Data: 2002-02-21 13:46:25

Od: "Karol" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lekarz (hepatolog-pediatra, dr nauk medycznych) powiedział ze jest to
absolutna bzdura.
Czy chodzi o leczenie interferonem i mozna bez problemow miec potomstwo. To
mam juz jedna pozytywna odpowiedz, taka jaka chcialem uzyskac. To mnie
roszke uspokoilas. Prosze o kolejne, jest to dla mnie bardzo wazne, poniewaz
jestem jedynym w rodzinie facetem w wieku "produkcyjnym".

Dzieki
Karol

6. Data: 2002-02-21 14:11:50

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
poniewaz
> jestem jedynym w rodzinie facetem w wieku "produkcyjnym".

Kiedy mój Maciek był w listopadzie w szpitalu na biopsji wątroby,
jednocześnie z nim leżało tam kilku chłopców w wieku ok. 10 lat
leczonych interferonem. Myślę ze lekarze nie stosowaliby tego leku tak
pochopnie wobec małych chłopców, którzy mają jeszcze wszystko przed
sobą :-)).

Pzdrw.

Basia

7. Data: 2002-02-21 21:05:20

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Karol <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a52qem$9v0$...@n...tpi.pl...
> Czekam z niecierpliwoscia na privie lub na grupie. Juz do mnie odezwal sie
> Marcin z W-wy. Ma podobna sytuacje ze swoim bratem.

Odpowiedz szczegolowa wyslalam juz do Ciebie:)
Pozdr.
UlaST

miłość ,przyjaźń nienawiść
MASSMEDIA