"NOWE" malzenstwa

1. Data: 2002-02-21 14:21:23

Temat: "NOWE" malzenstwa
Od: "Dorota B." <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
na pewno slyszeliscie o pomysle jednej z poslanek o zalegalizowaniu
malzenstw homoseksualnych. Ciekawa jestem Waszych opinii na ten temat.
Teoretycznie to takie zwiazki i tak funkcjonuja ale czy to od razu powod
zeby staly sie pelnoprawne?

Jak sadzicie?

Dorota

2. Data: 2002-02-21 15:09:29

Temat: Re: "NOWE" malzenstwa
Od: "Dorota B." <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A serio mówiąc - dwa największe wątki w ostatnim czasie na tej grupie
> dotyczyły (oględnie mówiąc) zagadnień związanych z tym projektem

Przegladalam archiwum i na nic takiego sie nie natknelam. Mozesz mi wskazac
temat lub chocby w przyblizeniu date.

> BTW sformułowanie "pomysl jednej z poslanek o zalegalizowaniu malzenstw
> homoseksualnych" swiadczy raczej o nieznajomosci projektu ustawy, na temat
> której się chce dyskutować.

Racja. Chodzi o zwiazki homoseksualne - Mea Culpa!!! Celowo pominelam
konkubinat. Ale pomyslodawczynia byla jedna z poslanek - tak przynajmniej
mowiono w TV.

Dorota

3. Data: 2002-02-21 15:17:07

Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorota B. <d...@b...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a530a9$89i$...@n...tpi.pl...
> [...]
> malzenstw homoseksualnych. Ciekawa jestem Waszych opinii na ten temat.
> Teoretycznie to takie zwiazki i tak funkcjonuja ale czy to od razu powod

O, nie!

Nie będę się powtarzać, znowu! ;-)))

[...]

Monika

4. Data: 2002-02-21 15:23:11

Od: "Dorota B." <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A serio mówiąc - dwa największe wątki w ostatnim czasie na tej grupie
> dotyczyły (oględnie mówiąc) zagadnień związanych z tym projektem

Cofam pytanie - juz znalazlam!!! :-))) Jestem w trakcie czytania.

Pozdrawiam
Dorota

5. Data: 2002-02-21 19:14:22

Od: Marynatka <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

podpinam sie pod Twoj list:
widzialam przed chwila zwiastuny ze dzis na TVP1 ma byc jakowas
dyskusyja na walkowany temat konkubinatow - a raczej pomyslu projektu
czy cos takiego.
Kto chetny to sobie obejrzy
Marzena

6. Data: 2002-02-21 22:08:53

Od: "Blanka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Marynatka" <m...@f...net> napisal w wiadomosci
> widzialam przed chwila zwiastuny ze dzis na TVP1 ma byc jakowas
> dyskusyja na walkowany temat konkubinatow - a raczej pomyslu projektu
> czy cos takiego.
> Kto chetny to sobie obejrzy

Program obejrzalam. Merytorycznie fatal:-(

Blanka

b...@p...onet.pl

7. Data: 2002-02-22 07:01:29

Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorota B. <d...@b...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a533u5$f9n$...@n...tpi.pl...

> Cofam pytanie - juz znalazlam!!! :-))) Jestem w trakcie czytania.

No, to trochę Ci zejdzie ;-)))

pozdrawiam

Monika

8. Data: 2002-02-22 07:02:22

Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marynatka <m...@f...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:i...@4...com..
.
> podpinam sie pod Twoj list:
> widzialam przed chwila zwiastuny ze dzis na TVP1 ma byc jakowas
> dyskusyja na walkowany temat konkubinatow - a raczej pomyslu projektu
> czy cos takiego.

W Newsweeku z tego tygodnia było też...
Nie było optymistycznie :-((

Monika

9. Data: 2002-02-22 08:34:18

Od: Marynatka <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Feb 2002 23:08:53 +0100, podpisując się jako "Blanka"
<b...@p...onet.pl>, napisałeś (aś) :

>Program obejrzalam. Merytorycznie fatal:-(

No ja to nawet sie nie wysililam na ogladanie - tutaj Ania daje nam
fajniejsza szopke i bardziej mnie to bawi ;)))))))))))))))))))))))))

Marzena

10. Data: 2002-02-22 10:40:19

Od: "pj26" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przedstawie się - Paweł.
Ja rowniez.
Merytorycznie ? Bo faktycznie brak tekstu ustawy.
Jest pomysl.
Spor jest swiatopoglodowy (oj ciezko) - przynajmniej dwa poglady.
(A wiekszosc z nas swoje zdanie uwaza za "istnienie" nas).
Docelowo ma to byc prawo - obowizaujace cale spoleczenstwo - oczywiscie jego
przyszle skutki.

W programie obie "Strony" uzyly troche niepowaznych argumentow,
pani LPR - calkowicie nie przygotowana.
Wiele najwazniejszych spraw nie poruszono:
- projektowana ustawa nie ma wogole mowic o dzieciach i ich prawach.
- moze system rozwodow jest zly (moze mniej doleglowy) - z zachowaniem
praw osob trzecich (tzn dzieci).

> No ja to nawet sie nie wysililam na ogladanie - tutaj Ania daje nam
> fajniejsza szopke i bardziej mnie to bawi ;)))))))))))))))))))))))))

Widze ze nie masz zbyt duzago mniemania o Ani ?
(Nie tylko ona wypisywala pierwsze przychodzace mysli.)
> Marzena

Czy bede ojcem?
miłość ,przyjaźń nienawiść
MASSMEDIA