Czy byłaś już aupair?

1. Data: 2003-02-13 09:10:54

Temat: Czy byłaś już aupair?
Od: "Di" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Problem: Koresponduję z angielską rodziną i pytaja mnie ile? zy wiecie jak
to jest z podatkiem? Chciałabym zarabiać około 3500 - 3000 PLN na nasze do
ręki. Czy to mało dla nich czy dużo? I jak jest z podatkiem czy będąc tam
około roku płacę jakis podatek co m-c czy już po powrocie do PL, czy moze
wcale się nie przyznać, że cos zarobiłam? Acha wpłaty na konto dewizowe.

Dzięki

1. Data: 2003-02-13 09:40:29

Temat: Re: Czy byłaś już aupair?
Od: "zuleyka" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Di" <g...@p...onet.pl> wrote:

> Problem: Koresponduję z angielską rodziną i pytaja mnie ile? zy wiecie jak
> to jest z podatkiem? Chciałabym zarabiać około 3500 - 3000 PLN na nasze do
> ręki. Czy to mało dla nich czy dużo?

Moja kuzynka jest au-pair w USA, niedaleko Bostonu. Rodzina zamożna, ogromny
dom, posiadłość z własnym lasem i jeziorem etc. Dwójka dzieci. Kuzynka ma do
dyspozycji samochód i zarabia 300$ tygodniowo.

Pozdr

zula

1. Data: 2003-02-13 18:07:07

Od: "Sylwia Haliżak" <s...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Di" <g...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> wcale się nie przyznać, że cos zarobiłam? Acha wpłaty na konto dewizowe.

Rozumiem, że załatwiasz to sama i nie do końca legalnie ;-)
Operkom wyjeżdżającym za pośrednictwem biura proponuje się 200
funtów kieszonkowego, od którego nie płacą podatku. Za tą kasę pracują
około 30-35 godz. tygodniowo. Twoje 3000 zł to całkiem sporo, chyba że
będziesz tam na innych zasadach - mam na myśli normalną pracę na etat.
Nie wiem jak jest z podatkami, jeśli bedziesz miała ta prace legalnie,
to chyba będziesz musiała płacić

Pozdrawiam
Sylwia

płytki podłogowe z PCV - gdzie w Krakowie...
jak urządzić małe mieszkanie (długie i żałosne)
Glazura do kuchni firmy Marazzi
******Wynajmę budynek gospodarczy KLAUDYN/BABICE*****
Instrukcja do mebli -musi być czy nie musi?