Czy czyścicie systemy hydromasażu w wannach ??

1. Data: 2004-03-04 12:44:16

Temat: Czy czyścicie systemy hydromasażu w wannach ??
Od: "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
wiem że są bardzo drogie ( i być może skuteczne ) środki, ale mam pytanie,
czy macie może jakies własne ciekawe metody na skuteczne i nie tak kosztowne
czyszczenie/dezynfekcje systemu hydromasażu.

1. Data: 2004-03-04 12:49:18

Temat: CZYM czyścicie systemy hydromasażu w wannach ??
Od: "Sebastian Michewicz" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

sorry za tytuł, miało być Czym, oczywiście :) nie zakładam, że ktos nie czysci

1. Data: 2004-03-04 12:49:24

Od: "Seba" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

sorry za tytuł, miało być Czym, oczywiście :) nie zakładam, że ktos nie czysci

1. Data: 2004-03-04 16:56:25

Temat: Re: Czy czyścicie systemy hydromasażu w wannach ??
Od: Piotr Sadowski <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Seba wrote:

> [...]
> czy macie może jakies własne ciekawe metody na skuteczne i nie tak
> kosztowne czyszczenie/dezynfekcje systemu hydromasażu.

witam!

ja wlewam od czsu do czasu takie niebieskie swinstwo made by kolo. 200ml
30PLN albo cos kolo tego. jak sie racjonalnie wymiesza z woda to starcza na
3 - 4 mycia.

Piotr Sadowski
s...@p...fm
GG 825222

1. Data: 2004-03-04 19:36:10

Temat: Re: CZYM czyścicie systemy hydromasażu w wannach ??
Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seba" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> sorry za tytuł, miało być Czym, oczywiście :) nie zakładam, że ktos nie
czysci

Ja nie czyszczę! Bo nie mam...
T.

1. Data: 2004-03-04 19:36:10

Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-03-06 17:18:41

Od: vpw <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 4 Mar 2004 12:44:16 +0000 (UTC), Seba wrote:

> [...]
> czy macie może jakies własne ciekawe metody na skuteczne i nie tak kosztowne
> czyszczenie/dezynfekcje systemu hydromasażu.

Mnie serwisant zasugerowal, zeby po prostu nalac odkamieniacza i wlaczyc
wszystkie obiegi w wannie. Duzo skuteczniejsze niz wykorzystywanie
specjalnych plynow i programow wbudowanych w urzadzenie :)

vpw

Philippe Starck w Poznaniu?
Podłączenie kuchenki- jaki koszt?
piec C.O mora 670
(SPAM) Hydraulik, wod-kan.,c.o. -szukam pracy
100kg prasy, ksiażek i folderów o budowaniu na sprzedaż