Czy da się "to" ocieplić???

11. Data: 2005-06-27 15:33:09

Temat: Re: Czy da się "to" ocieplić???
Od: Konrad Urbański <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

prezi wrote:

> Tak dobieta
> się warstwy ściany
> i ich grubości aby ten punkt znalzał się w wełnie a nie w ścianie tzn.
> pustaku, cegle...
Dlaczego w wełnie może się skraplać, a w cegle nie?

--
Konrad
Moja stroniczka:

12. Data: 2005-06-27 16:33:53

Temat: Re: Czy da się
Od: "bispierre" <b...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Rex" <r...@W...gazeta.pl> a écrit dans le message de news:
d9ofs3$4pt$...@i...gazeta.pl...
> Ocieplanie od wewnątrz to "błąd w sztuce budowlanej" i nie jest dobrym
> pomysłem. Mury w dalszym ciągu pozostaną zimne, a to może spowodować
> skraplanie się pary wodnej na styku izolacji z murem wewnątrz mieszkania i
> problemy gotowe. Nie bez powodu domy ociepla się od zewnętrzej strony lub
> wypełniając pustkę powietrzną między warstwami muru.
>
> Pozdrawiam
> Rex

Wiem ze to nie jest bardzo dobre rozwiazanie, ale jezeli nie mozna
inaczej.............

Pierre

13. Data: 2005-06-27 20:05:50

Od: "prezi" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad Urbański" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Dlaczego w wełnie może się skraplać, a w cegle nie?

http://www.muratordom.pl/ekspert_budowa.htm?advices=
4193,1586

14. Data: 2005-06-27 20:53:55

Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "prezi" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> http://www.muratordom.pl/ekspert_budowa.htm?advices=
4193,1586

Z tego nie wynika że "Nigdy nie ociepla sie od wewnatrz!".
Czasami nie ma innego wyjścia.

15. Data: 2005-06-27 22:01:45

Od: Konrad Urbański <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

prezi wrote:

> http://www.muratordom.pl/ekspert_budowa.htm?advices=
4193,1586

Naprawdę tam jest odpowiedź na TO pytanie?

16. Data: 2005-06-28 07:52:16

Od: "prezi" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Nie napisalem może ale "lepiej" zeby to byla welna a nie mur.
Wilgoć pogarsza parametry izolacyjności materiału.
Styropian jest mało higroskopijny, ale już wełna mineralna, płyta pilśniowa
itp. tak.
Dotyczy to każdego materiału budowlanego, im bardziej porowaty materiał tym
większym jest izolatorem, jednocześnie tym bardziej chłonie wilgoć i tym
samym pogarsza swoje właściwości termoizolacyjne.

17. Data: 2005-06-28 10:49:58

Od: "Rex" <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

prezi <p...@w...pl> napisał(a):

> im bardziej porowaty materiał tym
> większym jest izolatorem, jednocześnie tym bardziej chłonie wilgoć i tym
> samym pogarsza swoje właściwości termoizolacyjne.

A czy chłonięcie wilgoci nie zależy przypadkiem od stosunku ilości por
zamkniętych do otwartych w takim materiale?
Dla przykładu: dachowa pianka poliuretanowa (podkreślam dachowa, nie okienna)
posiada 97% komórek zamkniętych, a chłonność wody po 24h wynosi 1,4%. To
chyba nie za dużo jak dla całkiem porowatego materiału?

Pozdrawiam
Rex

18. Data: 2005-06-28 13:47:56

Od: "MaLeK" <M...@V...PL> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bispierre" <b...@h...com> napisał w wiadomości
> Zawsze mozna ocieplic od wewnatrz

A jak tobie jest zimno to zakladasz kapote czy ja zjadasz ?

--

MaLeK

19. Data: 2005-06-30 10:08:14

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MaLeK wrote:

> Użytkownik "bispierre" <b...@h...com> napisał w wiadomości
>
> A jak tobie jest zimno to zakladasz kapote czy ja zjadasz ?

No wiesz, zawsze można walnąć setę, nie?;-)

Justyna

20. Data: 2005-06-30 21:32:29

Od: "MaLeK" <M...@V...PL> szukaj wiadomości tego autora

> No wiesz, zawsze można walnąć setę, nie?;-)

No to mnie zagioles :) . Ale zeby ta metoda ogrzac dom to poszloby troche
towaru :)

--

MaLeK

parkiet - woskowanie
Lodowka Brandt
Bliźniak czy dwa osobne domy ?
Gdzie zrobić półki na CD?
Drzwi garazowe w bloku, zabezpieczenia ...