Czy da się dorobić klucz Gerda

1. Data: 2007-12-18 21:42:07

Temat: Czy da się dorobić klucz Gerda
Od: Poldekk <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest w praktyce możliwe dorobienie klucza do zamka atestowanego
Gerda, bez dostępu do klucza matki i karty kodowej? Typ klucza płaski z
rowkami (nie ten okrągły). Bez cudów, tylko czy są punkty dorabiania
kluczy, gdzie można wejść z ulicy i dorobią nie pytając o kartę i matkę
- ?

2. Data: 2007-12-18 22:26:48

Temat: Re: Czy da się dorobić klucz Gerda
Od: "Krzysiek M." <b...@m...internetdsl.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rowkami (nie ten okrągły). Bez cudów, tylko czy są punkty dorabiania
> kluczy, gdzie można wejść z ulicy i dorobią nie pytając o kartę i matkę

Dorobić nie - ale skopiowac TAK :) tzw popularne dorabianie kluczy to nic
innego jak ich kopiowanie - masz klucz to da się zrobić kopię :)

--
Krzysiek M.

3. Data: 2007-12-20 12:46:35

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Poldekk" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> rowkami (nie ten okrągły). Bez cudów, tylko czy są punkty dorabiania
> kluczy, gdzie można wejść z ulicy i dorobią nie pytając o kartę i matkę

Z tymi kartami i kluczami to jakaś totalna porażka. Wymieniałem niedawno
zamek Gerdy na klatce schodowej i potrzebowałem dorobić kilka kluczy. W
salonie firmowym Gerdy nie mieli suruwek a pod domem mam punkt dorabiania
kluczy. W kilka minut miałem już gotowe klucze pasujące idealnie. Te
wszystkie karty i klucze matki to sobie można w buty wsadzić. Acha - klucz
był okrągły, a nie płaski.

4. Data: 2007-12-20 13:42:18

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

I to nalezy przyjąć za pewnik.
JaC

-----

5. Data: 2007-12-23 21:26:46

Od: Maxciek <M...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A orientuje się ktoś może, ile kosztuje takie dorobienie okrągłej
gerdy ?

6. Data: 2007-12-26 17:32:26

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maxciek" <M...@g...com> napisał w wiadomości
d.googlegroups.com...
A orientuje się ktoś może, ile kosztuje takie dorobienie okrągłej
gerdy ?

Ja płaciłem jakieś 11 zł.

7. Data: 2019-06-09 11:21:17

Od: w...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Klucze placki do. drwi.antywamaniowych

Naprawa mebli pokrytych fornirem
C.O. dziwne odgłosy
OKNA
indukcja na 230V
Czy naprawdę oszczędzę prąd wtykając w gniazdo elektryczne tzw. Bill Killera?