Czy do plesniakow pasuje miod akacjowy?

1. Data: 2004-02-13 14:09:48

Temat: Czy do plesniakow pasuje miod akacjowy?
Od: "topek" <topek$$$bezspamowy$$$@post.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
kupowalem dzis w HIT'cie znakomitego plesniaka. W pakieciku dolaczony folia
byl miod akacjowy.
Jakos nie moge sobie wyobrazic jak to razem mialoby pasowac. A moze jednak?

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
|- Laga "gaz, gaz, gaz na ulicach" + naklejka jedynie sluszna

1. Data: 2004-02-13 15:46:52

Temat: Re: Czy do plesniakow pasuje miod akacjowy?
Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "topek" <topek$$$bezspamowy$$$@post.pl> napisał w wiadomości
> [...]
folia
> byl miod akacjowy.
> Jakos nie moge sobie wyobrazic jak to razem mialoby pasowac. A moze

jadlam w knajpie wloskiej knajpie taki oto deser: ser gorgonzola polany
obficie miodem i doprawiony brzoskwiniami z puszki. bardzo mi smakowalo to
polaczenie, ktore tez uznalam za nowatorskie:)

1. Data: 2004-02-14 20:45:00

Od: "Vefour.PL" <v...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 13 Feb 2004 16:46:52 +0100, rena wrote:

> [...]
> obficie miodem i doprawiony brzoskwiniami z puszki. bardzo mi smakowalo to
> polaczenie, ktore tez uznalam za nowatorskie:)

A w ameryce południowej popularnym deserem jest plaster sera (taki z bloku)
i plaster marmolady (tez z bloku). A do plesniowców dodaje się miód, to
dośc powszechny zwyczaj.

Co do gorgonzoli to dla mnie szczytem były lody z niej :)

V.

lasania2 :)
filet ze szapragami i serem
lazania...