Czy elastan to to samo co spandex?

1. Data: 2006-05-26 11:25:03

Temat: Czy elastan to to samo co spandex?
Od: "Aga" <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Podobno tak, ale nie jestem pewna

Aga

2. Data: 2006-05-27 17:13:20

Temat: Re: Czy elastan to to samo co spandex?
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga wrote:
> Podobno tak, ale nie jestem pewna

Zapytaj na pl.rec.robotki-reczne

Zazula

3. Data: 2006-05-28 16:40:13

Od: "Aga" <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Chyba żartujesz...akurat z robotkami ręcznym mało to ma
wspólnego...

Aga

4. Data: 2006-05-28 21:36:30

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga wrote:
> Chyba żartujesz...akurat z robotkami ręcznym mało to ma
> wspólnego...

Nie zartuje. Bo jakbys zagladnela na te grupe to bys zauwazyla, ze sa tam
osoby szyjace i znajace sie na tkaninach.

Zazula

5. Data: 2006-05-28 22:09:55

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to niedziela, 28 maja 2006 18:40 użytkownik
Aga, sącząc kawkę, wyklepał:

> Chyba żartujesz...akurat z robotkami ręcznym mało to ma
> wspólnego...

Grupa robotki reczne, wbrew swojej nazwie, ma bardzo szeroka tematyke, od
robotek recznych wlasnie, poprzez szycie i rozne zagadnienia dotyczace
materialow. Sama zadawalam tam pytania, jak np. odroznic - na oko -
material z domieszka sztucznego od takiego bez domieszki, jesli sie nie ma
zadnych danych, i dostalam wyczerpujaca odpowiedz.
Zamiast sie wiec od razu oburzac, warto sie zastanowic, dlaczego Zazula
rzucila to haslo. Moze nie tak calkiem bez sensu, prawda?

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

6. Data: 2006-05-29 08:15:21

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał(a):

> Zamiast sie wiec od razu oburzac, warto sie zastanowic, dlaczego Zazula
> rzucila to haslo. Moze nie tak calkiem bez sensu, prawda?

No jak to? Przeciez na robotkach siedza same babcie dziergajace wnusiom
skarpetki, a spandex i inny elastany to wytwor diabla (bo takie to
obcisle, jeszcze stringi moze sie z tego robi, nie jak dobry polski
szosrtki len). ;)

sorry, mspanc,
th

7. Data: 2006-05-29 15:21:07

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna wrote:
> [...]
> odroznic - na oko - material z domieszka sztucznego od takiego bez
> domieszki, jesli sie nie ma zadnych danych, i dostalam wyczerpujaca

No i co nie co bylo o czerwonej spodnicy, czy sie myle? :)

Zazula

8. Data: 2006-05-31 07:13:24

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to poniedziałek, 29 maja 2006 17:21
użytkownik Zazula, sącząc kawkę, wyklepał:

> No i co nie co bylo o czerwonej spodnicy, czy sie myle? :)

Cos tam bylo, bylo :)
Mam tysiace planow szwalniczych i teraz czekam, az maz naprawi mi wreszcie
pedal do maszyny, ktory sie zepsul byl, upadlszy na ziemie nagle i
nieoczekiwanie. A ja mam trzy kiecki do przerobienia, nie mowiac juz o
torbach, ktore zamierzam uszyc, i nie moge, no :)
A tak w ramach podsumowania: na grupie robotkowej naprawde mozna sie
dowiedziec wielu rzeczy, ktorych nei widac w nazwie. Tak samo jak z grupa
urodowa, w ktorej nazwie nie ma niczego o srodkach antykoncepcyjnych i
prezentach na gwiazdke, prawda? :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

9. Data: 2006-06-01 12:02:09

Od: "Liana" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli napisał(a):
> No jak to? Przeciez na robotkach siedza same babcie dziergajace wnusiom

Ja też jestem na robotkach :-D
To już mam zaczynać te skarpetki dla wnuka?
Mój synek ma tylko 2 latka - to co brać się czy troche poczekać?
Pytaj i się nie bój :)
Pozdrawiam
Liana

10. Data: 2006-06-01 12:20:10

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Liana napisał(a):

> Ja też jestem na robotkach :-D

No, ja tez :)

> To już mam zaczynać te skarpetki dla wnuka?

Nie musisz swojemu :)

> Mój synek ma tylko 2 latka - to co brać się czy troche poczekać?
> Pytaj i się nie bój :)

I nie spytala. Ech... ;>

th

krem anty-cellulitowy bez efektu chlodzenia
Wzdecia??
Jaki dlugosc rekawa w garniturze?
Informacje/artykuły
Hydraphase XL Riche - prośba o opinie