Czy golenie nóg powoduje żylaki ?

1. Data: 2005-06-22 09:02:41

Temat: Czy golenie nóg powoduje żylaki ?
Od: k...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

Czy włoski na nogach mają jakąś funkcję wspomagającą krążenie?

Czy ułatwiają oddawanie ciepła tzn, zapobiegają przegrzaniu ?
Czy włoski na nogach mają jakieś funkcjie zmieniające siły statycne działające
na naczynia włosowate nogi ?

2. Data: 2005-06-22 13:58:55

Temat: Re: Czy golenie nóg powoduje żylaki ?
Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@v...pl napisał(a):
> [...]
>
> Czy ułatwiają oddawanie ciepła tzn, zapobiegają przegrzaniu ?
> Czy włoski na nogach mają jakieś funkcjie zmieniające siły statycne działające

z tego co mi wiadomo, golenie np maszynką, nie ma wpływu na powstawanie
żylaków...

natomiast depilacja woskiem, albo depilatorem, moze sie przyczynić do
powstawania żylaków i osób z tego typu skłonnościami...

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

3. Data: 2005-06-22 21:20:10

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Emi" <e...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> natomiast depilacja woskiem, albo depilatorem, moze sie przyczynić do
> powstawania żylaków i osób z tego typu skłonnościami...

Woskiem to rozumiem,ale depilatorem?Dlaczego?

Magda

4. Data: 2005-06-22 21:31:53

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mrówka napisał(a):

> Woskiem to rozumiem,ale depilatorem?Dlaczego?

no cóż to dość zbiżone techniki...

w obydwu włoski zostają wyrwane razem z cebulkami....

wiadomo, że przy wosku jest większe ryzyko, bo depilacja przebiega
"gwałtowniej", jednak depilator też nie jest taki do końca niewinny...

5. Data: 2005-06-23 10:23:56

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> wiadomo, że przy wosku jest większe ryzyko, bo depilacja przebiega
> "gwałtowniej", jednak depilator też nie jest taki do końca niewinny...

Aha,myslalam ze w woskowaniu chodzi o to ze naklada sie cieply wosk,a zylaki
nie lubia byc rozgrzewane.

Magda

6. Data: 2005-06-23 11:27:13

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mrówka napisał(a):

> Aha,myslalam ze w woskowaniu chodzi o to ze naklada sie cieply wosk,a zylaki
> nie lubia byc rozgrzewane.

że żylaki nie lubią być nagrzewane - to swoją drogą,

jednak chyba nigdy nie depilowałaś sobie nóg woskiem ;)

on ma temperaturę bardzo zbliżoną do temperatury ciała (żeby nie
poparzył) i jest na niej góra kilkanaście sekund...

7. Data: 2005-06-24 12:57:11

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> że żylaki nie lubią być nagrzewane - to swoją drogą,
>
> jednak chyba nigdy nie depilowałaś sobie nóg woskiem ;)

depilowalam dwa razy :)

> on ma temperaturę bardzo zbliżoną do temperatury ciała (żeby nie
> poparzył) i jest na niej góra kilkanaście sekund...

No ukrop to to nie byl :)

Magda

Czy na chorobę Alzheimera łatwiej zapadają osoby mniej wykształcone?
proszę o interpretację wyników
Kiełkowanie :)
bóle a sport itd...
woda z kranu w butelce...