Czy gruba berta i ten pedał jeszcze tu piszą?

1. Data: 2010-01-03 15:15:50

Temat: Re: Czy gruba berta i ten pedał jeszcze tu piszą?
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote in message
news:fcf204de-3e0b-4bb1-8fe5-80dbb3656eea@c34g2000yq
n.googlegroups.com...
Jeśli tak to ide stad. Oni zawsze wszyskto o wszystkim wiedza.
Chodzace encyklopedie po prostu, jak ich pamietam sprzed 2 lat. Ja
pierdolę, wspolczuje im rodzinom.

Poszukaj innej grupy. Bo tu jajakobyły smażymy w głębokim oleju aby wiecej
nie pedaliły.

2. Data: 2010-01-04 15:08:40

Temat: Czy gruba berta i ten pedał jeszcze tu piszą?
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2010-01-04 15:55:01

Od: Maciek40 <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@o...pl pisze:
> Jeśli tak to ide stad. Oni zawsze wszyskto o wszystkim wiedza.
> Chodzace encyklopedie po prostu, jak ich pamietam sprzed 2 lat. Ja
> pierdolę, wspolczuje im rodzinom.
o zechuj

4. Data: 2010-01-04 15:56:04

Od: McRella <j...@m...eu> szukaj wiadomości tego autora

j...@o...pl pisze:
> Jeśli tak to ide stad. Oni zawsze wszyskto o wszystkim wiedza.
> Chodzace encyklopedie po prostu, jak ich pamietam sprzed 2 lat. Ja
> pierdolę, wspolczuje im rodzinom.

a kto to?

5. Data: 2010-01-04 15:57:15

Od: Alojzik <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Heniek Kluczewski pisze:
> huj

czyli?
--
pozdrowienia, alojzik
"Why do apple users have to hack everything in order to get it to work???

6. Data: 2010-01-04 17:58:52

Od: DP <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Sty, 16:15, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> <j...@o...pl> wrote in message

> Poszukaj innej grupy. Bo tu jajakoby y sma ymy w g bokim oleju aby wiecej
> nie pedali y.

Zamknij ryj pedale, otworz kakalowe oczko dla ogurasa tatułe...

7. Data: 2010-01-04 20:10:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 3 Jan 2010 16:15:50 +0100, Prawusek napisał(a):

> Poszukaj innej grupy. Bo tu jajakobyły smażymy w głębokim oleju aby wiecej
> nie pedaliły.

Dokladnie!!!

...smażymy ;-PPPP
--