Czy jest cos....?

1. Data: 2002-08-03 20:15:32

Temat: Czy jest cos....?
Od: "Kasia" <k...@r...net.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

.....co jest w stanie rozpuscic silikon taki sanitarny?
Pozdrawiam KAsia

1. Data: 2002-08-03 23:20:20

Temat: Re: Czy jest cos....?
Od: "Bruno" <w...@c...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@r...net.eu.org> napisał w wiadomości
> .....co jest w stanie rozpuscic silikon taki sanitarny?
> Pozdrawiam KAsia

Witam,
jest taki spray do usuwania uszczelek silikonowych. Nazwy nie pamietam ale w
sklepach wiedza :))

Bruno
_________
Kto ma dobry charakter nie musi dbac o opinie

1. Data: 2002-08-04 17:03:01

Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Bruno
> _________
> Kto ma dobry charakter nie musi dbac o opinie

Spróbuj octem

1. Data: 2002-08-05 10:18:09

Od: "Mirek" <_...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@r...net.eu.org> napisał w wiadomości
> .....co jest w stanie rozpuscic silikon taki sanitarny?

Jest taki preparat Knauff do usuwania silikonu. Dostępny np. w OBI

Mirek

1. Data: 2002-08-11 18:59:49

Od: "Paweł T." <pawta*WYWAL*TO*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia wrote:
> .....co jest w stanie rozpuscic silikon taki sanitarny?
> Pozdrawiam KAsia

Ja używałem do usuwania silikonu w łazience środka o nazwie SILI-KILL firmy
DenBraven. Nożykiem usuwasz tyle silikonu ile można bez uszkodzenia podłoża,
następnie smarujesz SILI-KILLem. Po kilku minutach usuwasz szmatka silikon.
I już. Zdażyło mi się, że musiałem smarować silion kilka razy, ale w końcu
puścił :)

--
pa!wel

firmy budujace domy drewniane caloroczne na pomorzu
firmy budujace mieszkania na wynajem w warszawie
oplaty za prad w nocy
PIĘKNE MIESZKANIE
Szukam mieszkania w Lublinie