Re: Czy jest coś przeciw grzybom?

From: collie <c...@v...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Czy jest coś przeciw grzybom?
Date: Thu, 29 May 2014 13:05:52 +0200

W dniu 29.05.2014 12:14, Ikselka pisze:

> Nie mąć człwiekowi w głowie jak się też na grzybach nie znasz, bo jeszcze
> zje i się otruje! - to NIE są opieńki, opieńki rosną od września do
> listopada i absolutnie tak nie wyglądają jak grzyby na zdjęciu. I rosną na
> martwym drewnie LIŚCIASTYM, a nie na trawie wśród iglaków.

Zwróć uwagę, iż napisałem "to mogą być", bo na grzybach rzeczywiście się nie
znam i na dodatek nie chcę się znać, gdyż grzybów nie zbieram, a jem tylko takie,
które przez znających się zostały zebrane, czyli najczęściej pieczarki.;)
Ale pytanie pozostało, nawet jeśli to nie są opieńki: po co niszczyć w ogrodzie
nie wadzące iglakom grzybki i to na dodatek niszczyć je pestycydami? Przydałoby
się troszkę więcej miłości do natury, a nie tylko do wymuskanego trawnika
u "ogrodników" z Bożej łaski.

--
collie