Czy jest jakas grupa dyskusyjna dla architektow?

1. Data: 2006-11-04 21:56:39

Temat: Czy jest jakas grupa dyskusyjna dla architektow?
Od: "Luka" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest jakas grupa dyskusyjna dla architektow?

2. Data: 2006-11-04 22:11:56

Od: "zmb_1" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

jest
pozdr
Maciej

3. Data: 2006-11-04 22:21:48

Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 4 Nov 2006 23:11:56 +0100, zmb_1 napisał(a):
a jak się nazywa?:)

4. Data: 2006-11-04 22:25:43

Od: "zmb_1" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

nazywa sie "architektura"

pozdr
Maciej
ps. jesli chcesz zebym podal adres tego forum to po prostu spytaj o to
chetnie pomoge ale nie umiem odczytac twoich intencji

5. Data: 2006-11-04 22:51:57

Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 4 Nov 2006 23:25:43 +0100, zmb_1 napisał(a):
> [...]
> ps. jesli chcesz zebym podal adres tego forum to po prostu spytaj o to
> chetnie pomoge ale nie umiem odczytac twoich intencji

moim zdaniem jestes najzwyczajniej w świecie upierdliwy.
czytając post Luka od razu wiedziałam, że chodzi właśnie o podanie linka do
takiego forum, o ile ono istnieje.

ja znalazłam takie:
http://groups.google.pl/group/pl.misc.budowanie?lnk=
sg
http://forum.wydzial-architektury.com/

jak możesz to po prostu wyślij linka do forum, o którym mówisz

6. Data: 2006-11-04 23:10:38

Od: "zmb_1" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

jeszcze cos innego
http://forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=15858&t=107
2128233103
pozdr
Maciej

7. Data: 2006-11-04 23:17:38

Od: "zmb_1" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

http://forum.architekci.pl/
pozdr
Maciej

8. Data: 2006-11-05 00:10:08

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

zmb_1 <b...@p...com> wrote:
> http://forum.architekci.pl/
> pozdr
> Maciej

Poszukaj jeszcze jakiegoś linka do podstawowych zasad odpisywania
na grupy dyskusyjne. I zapoznaj się.

J.

9. Data: 2006-11-05 11:16:50

Od: "Luka" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> moim zdaniem jestes najzwyczajniej w świecie upierdliwy.
> czytając post Luka od razu wiedziałam, że chodzi właśnie o podanie linka
> do
> takiego forum, o ile ono istnieje.

Luka: Pieknie dziekuje :)

10. Data: 2006-11-05 11:44:33

Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 5 Nov 2006 12:16:50 +0100, Luka napisał(a):

> Luka: Pieknie dziekuje :)

na zdrowie :)

zmywarka bosch-czy dobrze myje?
Mieszkania, Domy, dyskusje, porady, OGŁOSZENIA
elektryka problem - oswietlenie - kable ukrycie?
Półka do lodówki - gdzie dokupić?
jak wyczyscic albo wyprac abazur?