Re: Czy jest jakies wyjscie?

From: "Marchewka" <M...@W...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci,pl.soc.rodzina
Subject: Re: Czy jest jakies wyjscie?
Date: Fri, 22 Apr 2005 09:35:46 +0200
Sender: M...@b...pl@236-dzi-10.acn.waw.pl

Użytkownik "Finansowy" <f...@v...pl> napisał w wiadomości
news:d49cr6$biu$1@nemesis.news.tpi.pl...

> A to o czym ? - "kara ma być wymierzona bez świadków"
> Ale tym razem bez "kręcenia" - sądziłaś że mowa o upomnieniach słownych
> ?

Są różne rodzaje kar. Słowne także. Karą może być np. to, o czym pisała
jedna z grupowiczek w tym wątku - jeśli dziecko, mimo upomnień, nadal źle
zachowuje się na placu zabaw, to wraca do domu. Nie dba o swoje zabawki - są
mu odbierane.

> To niżej można różnie interpretować (nie czytając książki)
> "Autor stoi na stanowisku, że dopóki jego dzieci nie dorosną i nie
> staną się dość mądre, by odróżnić swoich wrogów od przyjaciół, będzie
> uważał za swój obowiązek prowadzenie zarówno obrony, jak i ataku dla
> ^^^^^^
> ich dobra, demonstrując przez cały czas, że ma to na celu ich
> pomyślność."

I to jest, wg Ciebie, o przemocy?

> I znowu bez "kręcenia" - sarkazm, przekora czy szczerze ?

Jak najbardziej szczerze. IMO dobrych ojców wcale nie jest tak dużo, więc
należy każdego chwalić. :-)

> Z twoim nickusiem:)

To moje imię. Masz coś do niego?

> To było szczere

Rozumiem. Powatarzam (szczerze) - dzięki za życzenia. Mam już 'realne
sukcesy wychowawcze'.
Iwonka