Czy jest jakis........?

1. Data: 2001-10-15 11:48:36

Temat: Czy jest jakis........?
Od: "Kasia Orzeł" <k...@r...net.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

.........spray do kabin co by woda na nich tak nie osiadala i gdzie to ew.
mozna kupic?
Pozdrawiam Kasia

1. Data: 2001-10-15 12:50:02

Temat: Re: Czy jest jakis........?
Od: "Teo" <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia Orzeł <k...@r...net.eu.org> pyta:

> .........spray do kabin co by woda na nich tak nie osiadala i gdzie
to ew.
> mozna kupic?

Taki, zeby woda splywala ze szkla? Jest, ale czy dziala... nie wiem.
Ogolnie, spytaj np. tam, gdzie sprzedaja kabiny Ravak - ta firma ma
kabiny fabrycznie pokryte takim czyms, i oferuja takze spreje do
"uzupelniania" powloki. Sporo innych firm takze oferuje taki bajer,
ale Ravak jest sposrod nich jedyna "budzetowa" - wiec z ciebie nie
zedra ;)))

Ze szkalnego Ravaka woda splywa dosc ladnie, ale w te spreje cos mi
sie nie chce wierzyc...

Pozdrawiam

Teo

1. Data: 2001-10-15 12:54:40

Od: "Pete" <N...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

"Teo" <m...@c...com.pl> w wiadomości news:9qelj9$3le$1@pippin.nask.waw.pl
napisał(a)...
> [...]
> "uzupelniania" powloki. Sporo innych firm takze oferuje taki bajer,
> ale Ravak jest sposrod nich jedyna "budzetowa" - wiec z ciebie nie

W Castoramie widzialem taki miszung Ravaka.
Oprocz tego jest jeszcze Koralle (ale 100 PLN za butelke ~250 ml)

Pete

1. Data: 2001-10-15 13:12:44

Od: "Kasia Orzeł" <k...@r...net.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

hmmm ale ja z Lublina jestem a u nas Castoramy jakos nie widac....:(
Kasia

1. Data: 2001-10-16 12:08:18

Od: "arpt" <a...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

skojarzylo mi sie - opowiem wam jak ja walczylem z lustrem nad wanna:
lustro duze, szerokie jak wanna i wysokie na 80-90cm
strasznie zachodzilo kamieniem i zaciekami po prysznicu
jako ze jestem czlowiekiem leniwym - nie bede scieral po kazdym myciu lustra
do sucha - wymyslilem patent:
nie przyszlo mi do glowy ze sa srodki do tego, wiec doczycilem cilite kamien
i rdza lustro
pieknie blyszczy, ok.
zeby za tydzien tez takie bylo to WYSMAROWALEM lustro bezbarwna PASTA do
butow i wyglancowalem na blysk.
troche bylo czuc paste ale szybko wywietrzala
efekt znakomity ale tylko pierwsze 2 dni
potem niestety znowu zacieki z wody i kamien
odpuscilem
polak potrafi ale niestety tym razem wygralo lustro i woda
pozdrawiam
artur

Ściana nośna w bloku - przebudowa
meble