Czy jest to homeopata?

11. Data: 2001-04-01 21:38:43

Temat: Re: Czy jest tu homeopata?
Od: "Lukasz" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Busk" <m...@h...com> napisał w
wiadomości news:986062322.856378@news2.cybercity.dk...

> "Dariusz" <d...@p...onet.pl> skrev i meddelandet

> mnie nie interesuja strony o homeopatii ale czlowiek (lekarz), z ktory
> pomoglby mi ustalic pewne fakty.
> mb

moj lekarz rodzinny zajmuje sie takze homeopatia... pogadam z nim jesli sie
zgodzi to podesle Ci jego mail'a...

Lukasz
l...@p...pl

12. Data: 2001-04-01 22:07:33

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> moj lekarz rodzinny zajmuje sie takze homeopatia... pogadam z nim jesli sie
> zgodzi to podesle Ci jego mail'a...

z homeopatia jest tak, ze zakwalifikowana pod medycyne naturalna moze
byc oferowana w formie telemedycyny all-over-the-world
co wlasnie czynia setki gabinetow w internecie.

Dlatego zgoda na udostepnianie maila wydaje sie zalosna , na
konkurencyjnym rynku, gdy w internecie reklamuja sie tysiace lekarzy
oferujacy uslugi on-line 24 godziny, non-stop.

Udostepnianie maila wszystkim pacjentom powinno byc minimalnym
standardem w czasach, gdy rozmowy telefoniczne sa bardzo drogie, a
pacjenci podrozuja po calym swiecie i czasami choruja.

13. Data: 2001-04-02 22:30:56

Od: "Lukasz" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Dariusz" <d...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
> standardem w czasach, gdy rozmowy telefoniczne sa bardzo drogie, a
> pacjenci podrozuja po calym swiecie i czasami choruja.
Nie o tym myslalem... Jakos nie widze lekarza leczacego via mail - zreszta
wiesz najlepiej...
Z wielokrotnych dyskusji z mym lekarzem dowiedzialem sie jednego - na
homeopatii trzeba sie po pierwsze ZNAC i po drugie leczenie bez kontaktu z
pacjentem jak przy kazdej innej specjalnosci mija sie z celem...
A z tego co wiem moj lekarz rodzinny lubi sobie podyskutowac przez internet
i dlatego pewnie by sie zgodzil na podanie adresu...
Lukasz
l...@p...pl

14. Data: 2001-04-03 00:15:48

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A z tego co wiem moj lekarz rodzinny lubi sobie podyskutowac przez internet
> i dlatego pewnie by sie zgodzil na podanie adresu...

to moze niech cos napisze na liste medycyna.
Z przyjemnoscia poczytam.
Dariusz

15. Data: 2001-04-03 21:12:04

Od: "Lukasz" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

OK !!!! przekaze... nawet mu skonfiguruje news'y (jestem Jego
informatykiem)...

Lukasz
l...@p...pl
-----------------------------

16. Data: 2001-04-03 21:18:08

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lukasz wrote:

> OK !!!! przekaze... nawet mu skonfiguruje news'y (jestem Jego
> informatykiem)...
az mi sie wywrocilo.
newsow nie trzeba konfigurowac bo sa i dzialaja od razu
wpisujesz adres serwera news i to wszystko

Tyle konfiguracji co z wkladaniem kartki papieru do maszyny.
Netscape jest trywialny.

Nie wiedzialem ze sa jeszcze na swiecie ludzie, ktorzy majac internet
nie czytaja usenetu on-line ;)

17. Data: 2001-04-04 08:51:11

Od: "muraska" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo chętnie bym się z tym homeopatą skontaktowała przez i-net.
Mam parę pytań.

muraska

plamienie
dieta optymalna