Czy jest tu jakiś informatyk?

1. Data: 2005-04-15 11:20:39

Temat: Czy jest tu jakiś informatyk?
Od: "batory" <b...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Coby wiedział jak się pozbyć tego frustrata, który tu ostatnio pisuje do
wszystkich wątków zmieniając co i rusz nicki i maile? Zapaskudził tę grupę
tak, że się już czytać nie da.
Pozdrawiam - Agnieszka

1. Data: 2005-04-15 11:25:09

Temat: Re: Czy jest tu jakiś informatyk?
Od: "itede" <i...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "batory" <b...@b...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wszystkich wątków zmieniając co i rusz nicki i maile? Zapaskudził tę grupę
Kochanie najprościej zrobić unsubscribe.
itede

1. Data: 2005-04-15 11:27:54

Od: "Jini" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wszystkich wątków zmieniając co i rusz nicki i maile? Zapaskudził tę grupę

najprościej nie odpisywać na jego posty - przy okazji zignorujemy pare
innych, może przypadkowych troli... ale to chyba jedyne wyjście ...
Pozdrawiam serdecznie :-)

Jini.

1. Data: 2005-04-15 11:32:05

Od: "itede" <i...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jini" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> najprościej nie odpisywać na jego posty - przy okazji zignorujemy pare
> innych, może przypadkowych troli... ale to chyba jedyne wyjście ...

masz rację - ten troll jest nieprzypadkowy.

Salvatore Dżdżownica

1. Data: 2005-04-15 11:40:21

Od: "batory" <b...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "itede" <i...@c...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "batory" <b...@b...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Kochanie najprościej zrobić unsubscribe.
> itede

To była taka fajna grupa... No i co Ty z tego masz, że ją rozwalasz? Chcesz
stąd wszystkich wypłoszyć, aby sobie samemu ze sobą dyskutować o jakichś
paskudztwach z sardeli? Nigdy nie zrozumiem człowieka, który rżnie siedzenie
w autobusie. Co on z tego ma?
P.S. Nie odpowiadaj, pytania były retoryczne.

1. Data: 2005-04-15 12:16:00

Od: "Salvatore czyli toto" <t...@x...px> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
siedzenie
> w autobusie. Co on z tego ma?
> P.S. Nie odpowiadaj, pytania były retoryczne.

Twoje pytanie nie są retoryczne. Twoje pytania mają odpowiedzi.
Więc po kolei:
1. Ta grupa nadal jest fajna, tylko m. in. tacy jak Ty, mylą otwory przewodu
pokarmowego.
Ludzie lubią jeść i ci są to ludźmi pogodnymi.
2. Ja nic nie rozwalam - silna grupa dawno by sobie poradziła z takim
"rozwalactwem".
Ja tylko komentuję głupie zachowania. I dzięki temu nie ma tu takich
postaci, jak Ta od bananów. A możliwość wypowiadania się uzyskali inni, co
wtedy bali się napisać, a co są bardziej kreatywni, kolorowi i warci
czytania
3. O sardeli to też się dowiedziałem tutaj - Chyba posterunkowy Nowak pisał
o tym swego czasu, że sardela to anszuła
4. Co do siedzeń w autobusie nie są moim zainteresowaniem. Zwłaszcza w
obszarze rżnięcia - fuj! zresztą co to za słownictwo (Władyś zaraz by wyjął
Laruza)

toto

1. Data: 2005-04-16 08:02:05

Od: "maciej debski" <mac@not_for_spammers..tw> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "itede" <i...@c...pl> napisał...

> masz rację - ten troll jest nieprzypadkowy.

troll samozwaniec aka sędzia zgredd?
miales dżudżu chwile przerwy,
ale znow sie rozkrecasz...
moze powinienes zacząć z brać to co odstawiłes?

mac.

ciasto z mąką pp i fruktozą - czy ktos dysponuje przepisem?!
Jutro na obiad
Zapytanie
Co zrobić ze śliwowicą?
olej z pestek moreli