Czy jest tu jakis serwisant wspołczesnych pralek???

11. Data: 2007-02-18 12:24:39

Temat: Re: Czy jest tu jakis serwisant wspołczesnych pralek???
Od: "Tomek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ta Candy wcale nie była taka tania, a za 600,- to możesz sobie teraz kupić
> wypasioną Franię :D

Te 600 to tylko tak dla przykładu :) Widzę, że te min 800 trzeba wydać

Tomek

12. Data: 2007-02-18 12:29:50

Od: "Tomix" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego nie reklamujesz ? Przyjad? do domu i niech się martwi?.

mam wykształcenie techniczne, przez lata sam naprawiałem poprzednią pralkę
POLAR663, potrafię poradzic sobie z niedokręconą śrubką i jest to dla mnie
łatwiejsze niz wzywanie serwisu.

Ponadto jedno spojrzenie do srodka mowi mi więcej o sprzęcie niz godziny
rozmow ze sprzedawcami w sklapach z ktorych kazdy gada co innego.

http://img292.imageshack.us/img292/4836/dscf0144ad5.
jpg

13. Data: 2007-02-18 17:35:15

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2007-02-18 13:29, Niejaki/a Tomix bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> http://img292.imageshack.us/img292/4836/dscf0144ad5.
jpg

Czy ja tam widze 1200 obrotow ???

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

14. Data: 2007-02-18 17:44:47

Od: "Tomix" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Marek Kutyla" <S...@j...pl> napisal w wiadomosci
> Tego oto dnia 2007-02-18 13:29, Niejaki/a Tomix bedac w stanie euforii
> nagryzmolil/a co nastepuje:

jpg

> Czy ja tam widze 1200 obrotow ???

TAK

15. Data: 2007-02-18 21:06:40

Temat: Re: Czy jest tu jakis serwisant wspoÂłczesnych pralek???
Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2007-02-18 18:44, Niejaki/a Tomix bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

Tak z ciekawosci - po co Ci to ?

16. Data: 2007-02-18 21:07:15

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2007-02-18 18:44, Niejaki/a Tomix bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> TAK

Tak z ciekawosci - po co Ci to ?

17. Data: 2007-02-19 10:43:23

Od: eXt <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zayzayer wrote:

> Tylko zwróć uwagę na to, że my tu sobie gadamy o nowych Candy, a nie o
> jakichś dziesięcioletnich.
> Do Tomix: żałuj, że nie widziałeś łożysk bębna - to dopiero ubaw :D
> Ale tak jest we wszystkich tanich markach.
A które to są te tanie marki? Akurat szukam pralki ładowanej od góry i
myślałem właśnie o Candy (lub jakiś Electrolux albo Ariston - jako tych,
wnosząc po lekturze googla, nieco lepszych), ale po tym co tu widzę naszły
mnie wątpliwości.
Czy da się w ogóle kupić jakąś pralkę, która będzie niezła jakościowo i
będzie po prostu prała (bez zbędnych bajerów) w cenie do 1200 zł?

pzdr

--
eXt

18. Data: 2007-02-19 10:50:02

Temat: Re: Czy jest tu jakis serwisant wspo??czesnych pralek???
Od: Krzysztof Kop <2...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <erafd4$gvr$2@nemesis.news.tpi.pl>,
Marek Kutyla <S...@j...pl> wrote:

> Tego oto dnia 2007-02-18 18:44, Niejaki/a Tomix bedac w stanie euforii
> nagryzmolil/a co nastepuje:
> Tak z ciekawosci - po co Ci to ?

Wlacze sie do dyskusji, 1200 obrotow swietnie sie sprawdza przy
odwirowywaniu recznikow, bawelnianych rzeczy itp. To chyba oczywiste?
Choc wiem ze dla niektorych nie bo "niszczy ubrania". Na dlugowiecznosci
majtow i skarpet, podkoszulkow mi wielce nie zalezy.

Kris

19. Data: 2007-02-19 10:50:51

Od: "J_K_K" <j...@i...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eXt" <r...@g...com> napisał w wiadomości
| Czy da się w ogóle kupić jakąś pralkę, która będzie niezła jakościowo i
| będzie po prostu prała (bez zbędnych bajerów) w cenie do 1200 zł?

Myślę, że powinieneś po prostu popatrzeć na produkty
krajowych producentów, bez snobowania się na zagranicę ;-)

Pzdr

JKK

20. Data: 2007-02-19 12:05:10

Od: "Tomek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy da się w ogóle kupić jakąś pralkę, która będzie niezła jakościowo i
> będzie po prostu prała (bez zbędnych bajerów) w cenie do 1200 zł?

Po tej dyskusji widać, że polecanie nie ma najmniejszego sensu. Można
polecić pralkę, jeżeli działa bezawaryjnie powiedzmy 8 lat.
Co z tego, że ja ci powiem: uzywam drugiej Candy, bez problemu wytrzymują 10
lat bezawaryjnej pracy. Był okres, że pracowała codziennie, nie nadążała za
dzieckiem. Z tego co pokazał Tomix to firma zeszła na psy, a może tylko 1
model im się taki trafił. Wujek ma Bosha 8 lat, 2 razy nawaliła a rdza ją
zżera od kilku lat. W rodzinie był indesit, ładowany od góry, stała nowa 3
lata w garażu i czekała na dokończenie remontu, po podłączeniu nie
zadziałała.

Tomek

do posiadaczy piekarnika M5EX
Sprzedam wkrętarke
[RTV} drugie gniazdko: przelotowe czy rozgałęźnik ?
Pytanie o płytę grzewczą....
Odkurzacze Wodnik i Aquario