Re: Czy jestem fair?

1. Data: 2000-01-05 07:39:22

Temat: Re: Czy jestem fair?
Od: g...@c...com.pl (Grzegorz Bańbuła) szukaj wiadomości tego autora

Masz racje, ze takie kobitki to prawdziwy skarb. Ah, te aspekty seksualne.
Czasami te sprawy potrafia duzo namieszac i kiepscic.
Spotkalem w zyciu kilka dziewczyn, z ktorymi za Chiny nie potrafilem sie
dogadac i to nie wynikalo z mojej zlej woli. Po prostu takiej zadajesz
pytanie, a ona albo nie odpowiada, albo sie obraza (choc Ty nie wiesz o co,
bo pytanie do tych seksualnych nie nalezalo).
Bo to wiesz, co kobiecie odkorbi? Mnie to sie zdawalo, ze jestem z kims OK.
Bardzo OK. Nazywalem ja nawet najbardziej zdrowym psychicznie czlowiekiem
jakiego znam. A potem cos jej odwalilo. To bylo jak ALIEN spiacy w srodku.
Kiedys slyszalem od kumpeli, ze kobiety potrzebuja czasami faceta-skurwiela.
Czy po to, zeby nie czuly sie pewne uczuc faceta do siebie? Czy ukazywanie
swoich uczuc do kobiety i uzewnetrznianie sie powoduje, ze czuja sie one
zbyt pewnie? Sa zbyt kochane? Ja chyba wlasnie takim typem faceta byc nie
potrafie. A moze trafialem nie na te kobitki, na ktore mialem?
Oczywiscie pisze o pewnym typie kobiet. Z pewnoscia sa i takie, ktore
potrafia gleboko i stabilnie kochac. Moze i tych jest wiecej.

Pozdrawiam Grzegorz