Czy ktoś wie?

51. Data: 2004-10-16 19:42:10

Temat: Re: Czy kto? wie?
Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrówka" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
> Moze juz wystarczajaco duzo wyciagnal "brudow" ze swojego zycia prywatnego
> na forum?

Brudne są Twoje myśli.

> Wbrew pozorem nie jest tak prosto odejsc....

Więc dlaczego ?

> A skad wiesz na jaki temat?O czym powinien wg Ciebie rozmawiac?

Bo czytam co o tych rozmowach pisze.

> Ooo,to ciekawe.

Tez tak uwazam

Jacek

52. Data: 2004-10-16 19:44:00

Od: "Mrówka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> Brudne są Twoje myśli.

O co Ci chodzi?

> Więc dlaczego ?

Co,dlaczego?

Magda

53. Data: 2004-10-16 20:13:39

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O co Ci chodzi?

O to każdą rzecz która tu piszesz, każdy pyłek brudu zwiazenego z Twoim
człowieczeństwem.

Dlaczego się nie rozstali już teraz ?

Jacek

54. Data: 2004-10-16 20:17:57

Od: "Mrówka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O to każdą rzecz która tu piszesz, każdy pyłek brudu zwiazenego z Twoim
> człowieczeństwem.

Masz cos do mnie?

> Dlaczego się nie rozstali już teraz ?

O tym wie tylko ona,ma swoje powody ,ale nie koniecznie musi chodzic tu o
milosc do meza,no chyba ze potrafi kochac dwoch facetow naraz.

Magda

55. Data: 2004-10-16 20:20:40

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> Masz cos do mnie?

Nie. Po prostu używam tych samych słow co Ty.

> O tym wie tylko ona,ma swoje powody ,ale nie koniecznie musi chodzic tu o
> milosc do meza,no chyba ze potrafi kochac dwoch facetow naraz.

Więc jednak może go kochać ?

Jacek

56. Data: 2004-10-16 20:21:20

Od: "Mrówka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Więc jednak może go kochać ?

Moze,ale ja gdybam a Ty stwierdzasz.

Magda

57. Data: 2004-10-16 20:22:50

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> Moze,ale ja gdybam a Ty stwierdzasz.

A my sobie o takich brudach piszemy na forum publicznym.
Nie wstyd Ci ?

Jacek

58. Data: 2004-10-16 20:26:20

Od: "Mrówka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A my sobie o takich brudach piszemy na forum publicznym.
> Nie wstyd Ci ?

Ty nic nie rozumiesz.Co innego poprosic o rade,a co innego wywlekac
wszystkie swoje prywatne sprawy.Nie wiesz kto czyta taka grupe,nie wiesz co
na to druga polowka.Moj TZ na pewno nie bylby zadowolony gbybym o wszystkim
tutaj opowiadala.Dlatego nie dziwie sie ze Sokrates takze o pewnych rzeczach
nie chce pisac.

Magda

59. Data: 2004-10-16 20:28:11

Od: Old Rena <g...@p...onet.peel> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek napisał do Mrówki:

> Brudne są Twoje myśli.

Ooo!? Następny co czyta w myślach?

[tu Mrówka]
[a tu Jacek]
> Bo czytam co o tych rozmowach pisze.

I zakładasz, że pisze _całą_ prawdę. Nie, wróć. Ty wiesz, że Sokrates pisze
całą prawdę. Jasnowidz z Ciebie przecież.

> Tez tak uwazam

Nie mów tylko, że skończyłeś, bo zacznę się bać psychologów.

--
Old Rena, przelotnie
[Renata Gierbisz]

60. Data: 2004-10-16 21:15:10

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ty nic nie rozumiesz.

Jestes tego pewna że nic.

> Co innego poprosic o rade,a co innego wywlekac
> wszystkie swoje prywatne sprawy.

Widzę że udało Ci znaleźć lepsze słowo niż te ohydne "brudy", brawo.

Powiedz prosze co było bardziej prywatne:
1. To że jego żona miała załamania nerwowe
2. Czy to że on zrobił coś głupiego na jakieś imprezce.

Wciąz tylko ona jest winna a Sokrates ma do zarzucenia sobie że kochał za
bardzo.

> Nie wiesz kto czyta taka grupe,nie wiesz co
> na to druga polowka.

Jak dla mnie to fakt aktywnego udziału w życiu grupy i ukrywania tego przed
swoją zoną
jest bardzo dziwny.

> Moj TZ na pewno nie bylby zadowolony gbybym o wszystkim
> tutaj opowiadala.

Wszytsko to słowo bardzo pojemne.
Osobiście jeśli pisze że zależy mi na uratowaniu związku i proszę ludzi o
rady to naturalne
wydaje mi się udzielenie dość dokładnej informacji, szczególnie wtedy gdy
pytają o
moje działania. Dziwi mnie ten upór Sokrates w wypieraniu swoich wad.

> Dlatego nie dziwie sie ze Sokrates takze o pewnych rzeczach
> nie chce pisac.

Ja też sie nie dziwię tylko uważam że ma problem z bardziej obiektywną oceną
swojego postępowania.

W jego radach na grupie pełno było porad dotyczących wsłuchiwania się w głos
partnerów,
teraz sam powinien to zrobić, niestety nie widać aby rozumiał co miała do
powiedzenia jego żona.

Magdo wyobraź sobie że mówisz swojemu TZ coś ważnego a on mówi że to
wymysły,
mówisz drugi raz a on nic.

Jacek

temat rodziny
Chyba już wzystko zostalo powiedziane.
Grzegorza janoszke publicznie przepraszam.
No to w końcu żona ma poczytać, czy nie??
Zanim podziękuj