Czy ktos mnie w koncu pomoze?

1. Data: 2000-03-15 11:34:20

Temat: Czy ktos mnie w koncu pomoze?
Od: Pan Marek <w...@a...it.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czas jakis temu ja pisalem, o ampoutacji jader u merzczyzny.
Teraz mam prosbe.
Napewno sa tu jacys studenci medycyny, np. hirurdzy. Moze kdybym poszedl
do was na praktyki czy jakies laboratoria, to moze w ramach praktyk
ktorys z was albo profesor amputuje mi jadra.
Ile to bedzie kosztowac? Oczywiscie moje jadra moge przekazac uczelni w
celu dokaonania badan i doswiadczen. Ja na prawde chce sobie usunac
jadra. Kojarza mi sie z jakims macho-samcem-prokreatorem, bo do czego
innego wogole sluzy ten organ. Bardzo chcialbym aby jakis hirurg mi je
amputowal.
pozdrawiam i dzieki za zrozumienie, Marek

2. Data: 2000-03-15 12:30:10

Temat: Re: Czy ktos mnie w koncu pomoze?
Od: "Jaroslaw Laczkowski" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystko rozumiem, oprocz jednego. Dlaczego "pomoze" nie napisales
przez"rz"?
Calkowicie rozumiem Twoje odczucia i popieram pomysl :-).
Chyba do niczego Ci sie nie przydadza. Ale nauce chyba tez nie...Chociaz,
kto wie..
Pozdrowienia
--
Jaroslaw Laczkowski
http://www.republika.pl/jarlacz

3. Data: 2000-03-15 12:50:29

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Marek napisa?(a) w wiadomoœci: <3...@a...it.pw.edu.pl>...
> [...]
>do was na praktyki czy jakies laboratoria, to moze w ramach praktyk
>ktorys z was albo profesor amputuje mi jadra.

Myslisz ze to pomoze w leczeniu dysgrafii? Hm, ciekawy pomysl...

Adam B.

Problemy z tetnem
Polipy nosa - po raz drugi
nerki - a uklad krzepniecia