Czy ktoś może mi polecić jakieś jednodniowe soczewki?

1. Data: 2005-07-06 08:47:06

Temat: Czy ktoś może mi polecić jakieś jednodniowe soczewki?
Od: " Lutka" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś nosił soczewki jednodniowe i może mi polecić jakieś? W ogóle czy
opłaca się przechodzić na jednodniowe? Moj lekarz mi poleca na wakacje, a
poza tym mówi że przy wrażliwych oczach , takich jak moje lepsze będą
jednodniowe, mo mniej męczą
oczy.

2. Data: 2005-07-06 09:35:09

Od: "Michał Mraczek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Lutka" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś nosił soczewki jednodniowe i może mi polecić jakieś?

Ja osobiscie mam doświadczenia z Focus Dailies i oceniam je bardzo dobrze.
Teraz pojawiła sie nieco ulepszona wersja tych soczewek - cena tylko 4 zł
wieksza za opakowanie, a zapewniają lepszy komfort - dostałem dwie pary na
próbe i jakoś odniosłem wrażenie, że chyba naprawde są ulepszone.

> W ogóle czy
> opłaca się przechodzić na jednodniowe?

Jak masz dużo kasy to wydaje mi sie że tak. Ale to jest moja ocena - jednak
zdanie lekaża jest wazniejsze.

> Moj lekarz mi poleca na wakacje,

Ja na urlop zabieram jednodniówki :-)

> poza tym mówi że przy wrażliwych oczach , takich jak moje lepsze będą
> jednodniowe, mo mniej męczą
> oczy.

On Ciebie badał to wie najlepiej - ale podejrzewam, że ma racje ;-)

pozdrawiam
Michał

3. Data: 2005-07-07 08:19:39

Od: " " <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał Mraczek <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> próbe i jakoś odniosłem wrażenie, że chyba naprawde są ulepszone.
>
>Ja też noszę Dailies Ciby Vision, ale od niedawna, wcześniej ich nie
nosiłam , ale miałam ten sam problem co Lutka - nie mogłam sobie dopasować
żadnych soczewek i jakoś teraz, na początku czerwca lekarz powiedział , że
Dailiesy są w promocji i może warto spróbować, tym bardziej że nigdy
wcześniej nie nosiłam soczewek CIby. No ale teraz się przekonałam i są na
prawdę ok, dużo siedzę przed kompem, a oczy mnie w nich nie bolą, widzę
normalnie(wczesniej bylo za mgla) i nie zakraplam nawet kropli. Dlaczego
dostales tylko dwie soczewki na próbę? Ja przy zakupie dostałam 5 soczewek
gratis, bo są w promocji.
pzdr

4. Data: 2005-07-07 10:21:49

Od: "Michał Mraczek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <t...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> dostales tylko dwie soczewki na próbę? Ja przy zakupie dostałam 5 soczewek

Ja też dostałem 5 soczewek - ale napisałem , że sa dwie pary, bo z tych 5
sztuk daje sie skompletować dwie pary i jedna soczewka zostaje ;-)

pozdrawiam
Michał

5. Data: 2005-07-08 07:55:15

Od: " " <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> sztuk daje sie skompletować dwie pary i jedna soczewka zostaje ;-)

nie nosili soczewek :) Dostają wówczas 10 sztuk - też tak chce :D A jak długo
nosisz te soczewki?

6. Data: 2005-07-08 16:11:09

Od: "Michał Mraczek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

:-)

> A jak długo
> nosisz te soczewki?

Nosze je nieregulanie - wiec trudno mi jednoznacznie odpowiedzieć. Teraz
wypracowałem sobie taki system, że miesiać nosze Night&Day, potem kupuje 30
sztuk Dailies i to mi starcza na jakieś 3 tygodnie (kiedy nosze po 5 dni w
tygodniu), potem znowu Nigt&Day itd. A w ten sposób postepuje od niedawna
:-)

pozdrawiam
Michał

7. Data: 2005-07-11 10:49:35

Od: " " <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tygodniu), potem znowu Nigt&Day itd. A w ten sposób postepuje od niedawna

No ja słyszałam ze Night & Day są bardzo dobre - komfort noszenia duzy, no i
nie wyjmujesz ich w ogole, to jest najfajniesze. Niestety wychodzi drozej niż
za jednodniowe Dailies. Ostatnio przetestowalam dailies na imprezei i musze
powiedsziec ze spisaly się niezle :) Pomimo zadymionego pomieszczenia nie
doskwierały moim oczkom :) No i musze sie przyznac ( moze to glupie z mojej
strony) ze mialam je na oczach jakies 17-18 godzin :)

8. Data: 2005-07-12 13:01:53

Od: " marika" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja nie polecam jednodniowych J&J bo wykonane są z materiałów , które mało
przepuszczają powietrze i męczą oczy. Nosiłam je tylko kilka dni i
wytrzymywałam w nich góra 8 godz i to też nie zawsze.

9. Data: 2005-07-12 21:57:03

Od: "Michał Mraczek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No ja słyszałam ze Night & Day są bardzo dobre - komfort noszenia duzy, no
> nie wyjmujesz ich w ogole, to jest najfajniesze.

Całkiem przyjemne są :-) Ale jakaś tam wada tez by sie znalazła ;-)

Niestety wychodzi drozej niż
> za jednodniowe Dailies.

Drożej? No coś Ty - może musisz poszukac innego sprzedawcy soczewek? ;-)

> [...]
> mojej
> strony) ze mialam je na oczach jakies 17-18 godzin :)

Dym jednak jest wrogiem soczewek. Ale potwierdzam, że te nowe Dailies sa
fajne- kiedyś też je miałem bardzo długo na oczach ~16 godzin i tez nie
narzekałem. ale jednak na codzień to lepiej nosić troche krócej ;-)

pozdrawiam
Michał

10. Data: 2005-07-13 11:59:11

Od: " " <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

marika <m...@g...pl> napisał(a):

> Ja nie polecam jednodniowych J&J bo wykonane są z materiałów , które mało
> przepuszczają powietrze i męczą oczy. Nosiłam je tylko kilka dni i
> wytrzymywałam w nich góra 8 godz i to też nie zawsze.

Ja w ogole jestem przeciwna Johnsonom, kiedys lekarz mnie oszukał i przepisał
mi soczewki dwutygodniowe jako miesięczne. Dziwiłam się ze nie mogę ich nosić
juz pod koniec miesiąca. Poszłam do innego lekarza i dopiero mi powiedzial ze
to były soczewki dwutygodniowe. U tego starego lekarza więcej się nie
pokazałam. Trzeba na takich uważać!!!

Metoda ITT (Interpolated Twitch Technique)
hirsutym - jak sobie radzie
Opuchnięta czerwona powieka
Zatruty zab
uszkodzenie żołędzia