Zatruty zab

1. Data: 2005-07-05 21:25:03

Temat: Zatruty zab
Od: "ALpaczino" <A...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Kilka dni temu mialem zatruty zab. WIzyta nastepna za tydzien jest. Ale
wypadla mi ta zaslepka na to co ona tam wyborowala zeby wlozyc ta trucizne.
Zab mnie nic nie boli. Czy mam isc do niej zeby mi zatkala ta dziurke czy
normalnie moge poczekac do tej wizyty za tydzien kiedy to bedzie robione
czyszczenie kanalow ?

2. Data: 2005-07-12 06:07:05

Temat: Re: Zatruty zab
Od: "Xmas" <b...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> normalnie moge poczekac do tej wizyty za tydzien kiedy to bedzie robione

Ja bym poszedl bo może się wdac jakas infekcja.

uszkodzenie żołędzia
Diane 35- kiedy miesiączka po odstawieniu w kolejnym cyklu?
gojenie oparzenia 2 stopnia (?)
Co po studiach?
zawartosc retinolu we krwi