uszkodzenie żołędzia

1. Data: 2005-07-05 21:22:26

Temat: uszkodzenie żołędzia
Od: "tomi3" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam taki problem... zauwazylem to dopiero dzis rano. Na zołędzie pojawiła mi
sie ranka, wyglada jakby powstaala na skutek otarcia lecz jestem niezaspokojny
gdyz w tym miejscu jakby odpald platek skory i oczywiscie jest zaczerwienione .
tzn pewnie jak zwykle panikuje i jest to otarci ale chcialbym wiedziec czy
musze udac sie do lekarza. nigdy z nikim nie wspolzylem i raczej dbam o higiene
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

2. Data: 2005-07-05 21:41:04

Temat: Re: uszkodzenie żołędzia
Od: tommy di simone <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie chodź więcej do parku. Dziki lubią żołędzie. Chyba że chodzi ci o
żołądź.

3. Data: 2005-07-05 21:49:46

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tommy di simone" <t...@g...pl> napisał w
wiadomości news:daeunu$9rj$3@inews.gazeta.pl...
> Nie chodź więcej do parku. Dziki lubią żołędzie. Chyba że chodzi ci o
> żołądź.

rotfl

pozdro
ape

4. Data: 2005-07-05 22:33:29

Od: "tomi3" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2005-07-06 05:32:31

Od: Looca <l...@v...pl.wytnij.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tomi3 napisał:
> [...]

Raczej mało prawdopodobne zebys musiałisc do lekarza- pewnie poprostu
otarcie i tyle.Polecam terapie rumiankową - filiżanka ciepłego rumianku
"mały" w filiżane i tak 3 razy dziennie i za 2-3 dni nie bedzie
sladu.Wiem co mówie bo stosuje to czasem sam, po zbyt "gwałtownym"
seksie, gdzie zdarzają sie niewielkie otarcia:))
Pozdrawiam.

6. Data: 2005-07-06 10:22:37

Od: "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Looca" <l...@v...pl.wytnij.to> napisał w wiadomości

> otarcie i tyle.Polecam terapie rumiankową - filiżanka ciepłego rumianku
> "mały" w filiżane i tak 3 razy dziennie i za 2-3 dni nie bedzie

dobrze ze cieplej szarlotki nie polecasz to by sie rodzice mogli zdziwic:P
--
gg

7. Data: 2005-07-06 13:59:37

Od: "P" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> lecz jestem niezaspokojny>>

> nigdy z nikim nie wspolzylem<

To by tłumaczyło dlaczego jesteś niezaspokojony

P.

8. Data: 2005-07-13 07:41:40

Od: żuk gnojny <s...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Looca napisał(a):

> [...]
> sladu.Wiem co mówie bo stosuje to czasem sam, po zbyt "gwałtownym"
> seksie, gdzie zdarzają sie niewielkie otarcia:))

a technicznie jak to sobie wyobrażasz
rano filiżanka i mały sie moczy
co on ma powiedzieć mamie

"mały chciał pić"
to już lepiej niech sobie kupi prezerwatywe i do niej wleje wyciąg
rumianku założy i cały czas chodzi

Diane 35- kiedy miesiączka po odstawieniu w kolejnym cyklu?
gojenie oparzenia 2 stopnia (?)
Co po studiach?
zawartosc retinolu we krwi
wizyta u lekarza w innym wojewodztwie niz lek. rodzinny