Diane 35- kiedy miesiączka po odstawieniu w kolejnym cyklu?

1. Data: 2005-07-05 20:54:55

Temat: Diane 35- kiedy miesiączka po odstawieniu w kolejnym cyklu?
Od: "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie bijcie, googlałam, nie znalazłam odpowiedzi. Po 6 miesiącach przerwałam
stosowanie Diane 35, pierwsze krwawienie z odstawienia było normalnie,
drugie spóźnione, a trzeciego...nie ma. Od początku tego cyklu minęło 42dni
i nie wiem czy czekać dalej? Możliwe że tak dużo się opóźnia? Zrobiłam nawet
test ciążowy, wyszedł negatywnie.

Wybieram się oczywiście do lekarza, ale mimo wszystko zanim się umówię może
Wy mi pomożecie?

Agata

2. Data: 2005-07-06 10:49:58

Od: Cathleen <c...@i...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 5 Jul 2005 22:54:55 +0200, Agatek napisał(a):

> [...]
> i nie wiem czy czekać dalej? Możliwe że tak dużo się opóźnia? Zrobiłam nawet

Trudno cokolwiek doradzić. Problemy z cyklem, które występowały już
przed rozpoczęciem antykoncepcji hormonalnej, po jej odstawieniu często
powracają. Organizm potrzebuje czasu na powrót do prawidłowego
funkcjonwania, czyli cykl może być nieregularny. Warto udać się do
lekarza, aby określił w jakiej fazie cyklu jesteś oraz czy nie
wytworzyły się np. cysty i w zależności od tego podjął decyzję dot.
dalszego postępowania. Być może owulacja była dużo później, być może nie
było jej jeszcze. Przez internet nie można odpowiedzieć.

Proponuję mierzyć podstawową temperaturę ciała, wówczas będziesz więcej
więcej wiedzieć o swoim ciele i cyklu.

--
Pozdrawiam, Cathleen H.
[gg: 1832817] [icq: 345347435]

3. Data: 2005-07-06 20:52:48

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> test ciążowy, wyszedł negatywnie.
>
> Wybieram się oczywiście do lekarza, ale mimo wszystko zanim się umówię może

Sorka za pytanie z innej beczki:) czy współżyłas bez gumki w czasie stosowania
diane 35 i czy twoj facet dochodził wewnątrz ciebie?? jeśli sie krepujesz to nie
odpowiadaj:]:):)

gojenie oparzenia 2 stopnia (?)
Co po studiach?
zawartosc retinolu we krwi
wizyta u lekarza w innym wojewodztwie niz lek. rodzinny
Jaka żywnościa uzupełnić flora bakteryjna jelit?