Czy ktos przezyl smierc kliniczna?

1. Data: 2002-01-06 17:14:17

Temat: Czy ktos przezyl smierc kliniczna?
Od: "B I E G U N" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos przezyl smierc kliniczna? Jak jest po tamtej stronie?

1. Data: 2002-01-06 18:05:41

Temat: Re: Czy ktos przezyl smierc kliniczna?
Od: "Magister" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dlaczego pytasz, masz zamiar to przeżyć ?

--
GG 1986273

1. Data: 2002-01-06 18:21:07

Od: "Aedrin" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos przezyl smierc kliniczna? Jak jest po tamtej stronie?

Ciemnosc ......widze ciemnosc .....

a tak serio moze lepiej nie sprawdzac ?.....

--
Pozdrawiam :)
Aedrin

....zycie to ciagla walka aby stac sie lepszym.....

1. Data: 2002-01-06 19:53:00

Od: "ika zuzeloth" <i...@i...ciach.pl> szukaj wiadomości tego autora

B I E G U N <f...@g...pl> na moim ekranie zjawia się z tekstem:

> Czy ktos przezyl smierc kliniczna? Jak jest po tamtej stronie?

Nie ma 'tamtej' strony. Nie na tym poziomie, nie w klasycznym rozumieniu
tego slowa.
Te halucynacje to naturalne mozliwosci naszego mozgu. Troche wariuje, kiedy
nie ma czym oddychac ;)

A smierc nie istnieje.

--
ika - umop apisdn

1. Data: 2002-01-07 01:10:02

Od: "nemo" <n...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos przezyl smierc kliniczna? Jak jest po tamtej stronie?
Nie trzeba przezyc smierci klinicznej zeby zobaczyc jak jest po tamtej
stronie.

hmm jest pusto i cicho... i nawet nie jest zimno... nie jest tez cieplo... i
nie boli....
i nie ma zadnego swiatla, ani glosow, nie ma tunelu, i nie ma tez czasu...

pozdrawiam:
nemo

1. Data: 2002-01-07 18:55:57

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nemo" <n...@k...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
cieplo... i
> nie boli....
> i nie ma zadnego swiatla, ani glosow, nie ma tunelu, i nie ma tez

Poproszę o konkrety:) Jeżeli możesz, rozwiń wątek. Pozdrawiam!
Elizabeth

1. Data: 2002-01-07 20:54:31

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ika zuzeloth"
> Nie ma 'tamtej' strony.

Ździwisz się któregoś pięknęgo dnia.

> A smierc nie istnieje.

:DDDDDDDDDDDDDD
To co w takim razie powiesz o cmentarzach ?
Co się stało z tymi ludźmi, których doczesne ich szczątki tam spoczywają ?

--
TNIJ CYTATY !!!

1. Data: 2002-01-07 21:34:47

Od: "nemo" <n...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poproszę o konkrety:) Jeżeli możesz, rozwiń wątek. Pozdrawiam!
Hmm w jakim kierunku mam go rozwinac ? :)
Tego co dzieje sie z cialem? wnetrzem ? reszta swiata ?
skupic sie na odczuciach fizycznych ? psychicznych ?

pozdrawiam:
nemo

1. Data: 2002-01-08 00:48:49

Od: "ika zuzeloth" <i...@i...ciach.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Litewka <a...@p...onet.pl> na moim ekranie zjawia się z tekstem:

> Ździwisz się któregoś pięknęgo dnia.

Nie sadze :) Jak sie wierzy we wszystko, to nic nie dziwi.
To caly czas jest ta sama strona - tylko kolejny etap. Moze jak komus uda
sie przebic umyslem przez pierwsze bariery zludzenia, to przechodzi na jakas
nastepna strone..

> :DDDDDDDDDDDDDD
> To co w takim razie powiesz o cmentarzach ?

Kupa betonu i zgnilizny. To jakas porazka ludzkosci. Ja ide do pieca, albo
na kawalki dla studentow do zabawy.

> Co się stało z tymi ludźmi, których doczesne ich szczątki tam spoczywają ?

Zmienili status. Zycie to w koncu tylko projekcja, Iluzja. Kiedy umiera
postac z gry komputerowej, to nic sie tak naprawde nie dzieje. Nasze ciala
sa wirtualne, nie istnieja, podobnie jak cmentarna zgnilizna - wszechswiat
robi sobie z nas jaja!
Aha, i wcale nie musi byc jak w Matrixie, ze te ciala sa, tylko ktos im
popmuje film do glowy. To tylko jeden z pomyslow.

--
ika - umop apisdn
Front Wyzwolenia Zmumifikowanych Talibów Ogrodowych

1. Data: 2002-01-08 01:17:39

Od: GrzesiekTop <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Siedząc sobie przed monitorem i wciskając bezwiednie jakieś klawisze,
nie wiem jak, ale udało mi się odczytać że ika zuzeloth w tajemniczej
wiadomości <a1aa41$gn0$1@news.tpi.pl> dla grupy zwanej
pl.sci.psychologia wypocił(a):

> [...]
>tego slowa.
>Te halucynacje to naturalne mozliwosci naszego mozgu. Troche wariuje, kiedy

Nie istnieje bo nikt jej jeszcze nie przeżył
A przecież tylu miało okazje...
Jest to teza głoszona przez Epikurejczyków i mimo iż minęło wiele
stuleci nikt z nas ludzi nie jest władny jej zaprzeczyć.
Witam i pozdrawiam, jestem tu nowy.

GrzesiekTop

co za cholerstwo ?
zwyczajny ?
Pomocy!!!Moj pokemon jest niegrzeczny!!!
Rysy psychopatyczne u dzieci
II Międzyuczelniany Turniej Negocjacyjny