Czy ktoś wie?

1. Data: 2006-02-14 10:07:26

Temat: Czy ktoś wie?
Od: "mumu" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaki jest prezent niespodziewajka z nowej oferty wysyłkowej Yves Rocher (tam
gdzie jest kamizelka)?

Dziekuje
mumu

1. Data: 2006-02-14 18:08:49

Temat: Re: Czy ktoś wie?
Od: "Kasia M." <k...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mumu napisał(a):
> Jaki jest prezent niespodziewajka z nowej oferty wysyłkowej Yves Rocher (tam
> gdzie jest kamizelka)?

W torebeczce dodatkowej był krem na dzień dla cery odwodnionej Bio
Specific Hydra-Puissance Jour Re-Hydratation - aux Osmolytes Vegetaux.

Oprócz tego w paczce znalazłam Maseczkę energizującą z miętą 3 Minutes,
której nie zamawiałam. Nie wiem, czy należy do prezentu niespodzianki,
czy znalazła się tam przez pomyłkę, czy jeszcze z innego powodu :)
Kasia

Odżywka do włosów
krem przeciwsloneczny z jakim filtrem
jaki sklep internetowy?