Czy ktoś wie...

1. Data: 2004-04-01 15:03:52

Temat: Czy ktoś wie...
Od: "Magda" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na studiach na róznych zajęciach miałam do czynienia z pewnym tekstem,
dotyczącym oceniania czynow bohaterow w nim wystepujacych. A mianowicie
pewna dziewczyna chce uwolnic z wiezienia (?) swojego mężczyzne. Moze to
zrobic tylko dzieki pomocy swego 'przyjaciela' ktory w zamian żąda, żeby sie
z nim przespala. Ona to robi, uwalnia swojego mężczyzne, ktory dowiedziawszy
sie co zrobila zrywa z nia. Byli tam jeszcze inni bohaterowie. Chodzilo o
to, zeby ocenic (1-5) postepowanie tychże ludzi. Byłabym bardzo wdzieczna za
pomoc w dotarciu do tej historyjki.

--
Magda

1. Data: 2004-04-01 16:04:08

Temat: Re: Czy ktoś wie...
Od: mixxos <m...@d...fdfd> szukaj wiadomości tego autora

Magda napisał(a):

> [...]
> wiezienia (?) swojego mężczyzne. Moze to zrobic tylko dzieki
> pomocy swego 'przyjaciela' ktory w zamian żąda, żeby sie z nim

ale to romantyczne :D:D szukaj w telenowelach brazylijskich moze
jeszcze w "M jak Milosc" ;)
--
pozdro ][ >>..Zima jak troska, dlugo trwa, a lato jak szczescie,
Miiiixxo][ mija chwila. Maria Rodziewiczowna ..<<

1. Data: 2004-04-01 16:37:11

Od: "Magda" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mixxos"

> ale to romantyczne :D:D szukaj w telenowelach brazylijskich moze
> jeszcze w "M jak Milosc" ;)

Wiem, że to brzmi śmiesznie, ale serio tak to mniej wiecej brzmialo :) A
jakie kłotnie były przy ocenianiu morlanosci poszczegolnych ludzi :)))) Aha,
w ciązy ta dziewczyna chyba nie była :)

--
Magda

1. Data: 2004-04-01 16:50:02

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <m...@o...pl>

> [...]
> o to, zeby ocenic (1-5) postepowanie tychże ludzi. Byłabym bardzo
> wdzieczna za pomoc w dotarciu do tej historyjki.

Oglądałem podobny film ale nie pamiętam tytułu.
W skali 1-5 dał bym każdemu bohaterowi 5 bo nic na tym nie tracę
Zauważ:
'przyjaciel' zadowolony bo dostał co chciał
dziewczyna zadowolona bo uwolniła z więzienia "swego" mężczyznę
mężczyzna zadowolony bo uzyskał "pdwójną" wolność
klasyczny Happy End ;)))
\|/ re:

1. Data: 2004-04-02 01:44:38

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magda" <m...@o...pl> wrote in

> Aha, w ciązy ta dziewczyna chyba nie była :)

A jakie to ma znaczenie?
W ciazy czy nie w ciazy - kobiete mozna i nalezy zostawic w kazdej chwili,
kiedy na horyzoncie pojawia sie lepszy towar albo kiedy seks przestaje byc
przyjemnoscia i zamienia sie w obustronna masturbacje.

--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@o...org.pl

Wszyscy mysla o sobie, tylko ja mysle o mnie

1. Data: 2004-04-02 05:31:59

Od: "Gartello" <k...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kiedy na horyzoncie pojawia sie lepszy towar albo kiedy seks przestaje byc
> przyjemnoscia i zamienia sie w obustronna masturbacje.

a jaki ty masz problem?

Gartello

1. Data: 2004-04-02 13:10:21

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gartello" <k...@s...tlen.pl> wrote in

> a jaki ty masz problem?

Balagan w mieszkaniu i zepsuta winda.
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@o...org.pl
G-Gadu-1209534 [czynne cala dobe]

Im slabsze hamulce, tym dalej zajedziesz

1. Data: 2004-04-02 22:49:22

Od: "Sarna" <G...@V...net> szukaj wiadomości tego autora

"ksRobak" <e...@g...pl> wrote in message

> Oglądałem podobny film ale nie pamiętam tytułu.

"The Getaway" w rili glownej Kim Bassinger and Alex Barrdwin

Pozd. Sarna

1. Data: 2004-04-03 09:25:34

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sarna" <G...@V...net>
> "ksRobak" <e...@g...pl>

> "The Getaway" w rili glownej Kim Bassinger and Alex Barrdwin
> Pozd. Sarna

Wiesz Sarna, że często nie mogę wyjść z autentycznego podziwu
nad doskonałą czasami pamięcią prezentowaną w większości przez
kobiety. Potrafią pamiętać nie tylko daty, nazwiska, imiona ale nawet
takie drobiazgi jak: w co była ubrana, jaki miała wyraz twarzy itd.
Ja w takich konkursach wymiękam i po prostu zdaję się na wiarę
co niejako sugeruje, że bez tych pań moja wiedza nie była by
odświeżana a więc są mi potrzebne i jak by to nie powiedzieć
po prostu niezastąpione. :-D
pozdrówki :)
\|/ re:

1. Data: 2004-04-03 13:01:15

Od: "Magda" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak"

> [...]
> dziewczyna zadowolona bo uwolniła z więzienia "swego" mężczyznę
> mężczyzna zadowolony bo uzyskał "pdwójną" wolność

Hehehe.. jak tak sprawe postawic, to faktycznie wygląda to cudnie :))))

Czyli nikt nie wie gdzie to mozna znaleźć? Szkoda :(((((

--
Magda

Empatia-telepatia jako zjawiska kwantowe -faktem?
de Mello - kropka nad i
Bestie
schizofrenia - dziedzicznosc
info o pomocy dot. przemocy w rodzinie