Czy ktos wygral ze skrytozjadaczemskarpetkowym ?

1. Data: 2009-05-25 15:41:37

Temat: Re: Czy ktos wygral ze skrytozjadaczemskarpetkowym ?
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:hnjc0qydsjk5.1ualtveaw6mv4.dlg@40tude.net...

> I w dodatku tylko Polacy noszą sandały do skarpet, no niestety :(

W miescie, gdy gorąco lepiej mieć zakurzone skarpety niż czarne od kurzu
stopy.

2. Data: 2009-05-26 07:50:50

Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Już mam q...a dość, niedługo będę chodził w innych lewej i prawej ;-)
Przy frontloaderze tego zwierzęcia nie było.....
JaC

3. Data: 2009-05-26 08:18:56

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzexs" <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Niech każdy chodzi sobie tak, jak mu odpowiada. Skarpetki do sandałów -
> proszę bardzo. Białe szpilki + czarne skarpetki - mnie też nie
> przeszkadza. A do pracy / biura - wg mnie idiotyzmem jest wymaganie
> krawacików przy upałach i braku klimy. Może wrócą do łask starogreckie
> tuniki czy jak-to-zwali?

Już starożytni Rzymianie wymyślili powiedzonko QUOD LIBET !!!
Oczywiście na swój własny rachunek.
Niestety, jeżeli jesteś niewolnikiem nosisz ubiór i barwy pana swego czyli
"zwis męski ponury" itp.

4. Data: 2009-05-26 09:18:34

Od: GK <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ąćęłńóśźż pisze:
> Już mam q...a dość, niedługo będę chodził w innych lewej i prawej ;-)
> Przy frontloaderze tego zwierzęcia nie było.....
> JaC

Witam,
U Ciebie też jest ta bestia? Moja żona ciągle na nią narzeka, ale
myślałem, że to stwór sporadycznie spotykany. A tu jak widzę bardziej
popularny niż mi się wydawało... :-) a raczej :-(
I co ciekawsze siedzi we frontloaderze...
Pozdrawiam,
Grzegorz

5. Data: 2009-05-26 12:51:03

Od: AgA <i...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

GK pisze:

> [...]
> popularny niż mi się wydawało... :-) a raczej :-(
> I co ciekawsze siedzi we frontloaderze...

u mnie też jest we frontloaderze... brzydal... wiecie jak go pozbawić
przyjemności zżerania mi skarpetek i innych tym podobnych?
albo chociaż jak odzyskać te zeżarte dobra?

--
pozdrawiam,
AgA

6. Data: 2009-05-26 12:52:40

Od: "TomaSz." <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z pamiętnika internauty.
Własność: 'ąćęłńóśźż'
Wpis z dnia 26-05-2009:

> Już mam q...a dość, niedługo będę chodził w innych lewej i prawej ;-)
> Przy frontloaderze tego zwierzęcia nie było.....
> JaC

W którejś książce Pratcheta magowie też z tym demonem próbują walczyć :)

--
TomaSz.

7. Data: 2009-05-26 12:57:34

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

AgA pisze:

> u mnie też jest we frontloaderze... brzydal... wiecie jak go pozbawić
> przyjemności zżerania mi skarpetek i innych tym podobnych?

Prac w woreczkach. Choc mi ostatnio nawet woreczek przegryzl, ale
skarpetek nie ruszyl ;)

th

--
http://nitkowo.bloog.pl

8. Data: 2009-05-26 13:04:27

Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Najwyraźniej brudny dziergany grubą przedzą spisek kapitalistycznej reakcji, bo w
socjalistycznych polarach i wiatkach te zaplute skrytozjadaczoskarpetkowe karły nie
występowały.
JaC

-----

9. Data: 2009-05-26 13:34:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 26 May 2009 09:50:50 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

> Już mam q...a dość, niedługo będę chodził w innych lewej i prawej ;-)
> Przy frontloaderze tego zwierzęcia nie było.....
> JaC

Ja wygrałam: kupuję mężowi zawsze identyczne skarpetki, tj. jednego koloru
i fasonu od lat. Mąż (i ja też) nie uznaje wzorzystych i kolorowych, tylko
czarne, gładkie. Pasują i do garniturów, i do dżinsów. Buty nosi tylko
czarne, pełne - latem lżejsze (cienka skóra, małe dziurki, plecione
fragmenty) niż zimą. Przy sandałach problem odpada - do sandałów nie nosi
się skarpet.

10. Data: 2009-05-26 13:47:14

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> fragmenty) niż zimą. Przy sandałach problem odpada - do sandałów nie nosi
> się skarpet.

ALEŻ NOSI SIĘ. Kobiety też noszą.

Jak czyścić urządzenie do wodnego masażu stóp ?
Nowe okna i drzwi PCV - jakie profile
zużycie energii
Przerażający projekt ustawy zagrażający naszej własności
Samodzielny remont - cekolowanie