Czy lekarz zabiera skierowanie?

1. Data: 2007-03-19 18:02:02

Temat: Czy lekarz zabiera skierowanie?
Od: "Przemolo" <p...@g...zmyla> szukaj wiadomości tego autora

Mam skierowanie do chirurga - prawdopodobnie konsultacja skończy się
zabiegiem. Czy mogę w czasie oczekiwania na wizytę udać się z tym samym
skierowaniem jeszcze do inego specjalisty?
Chciałbym po pierwsze skonsultować diagnozę tego drugiego, a po drugie
liczę, że może u innego specjalisty zabieg ten będzie można wykonać
szybciej.
Obawiam się tylko, że podczas wizyty lekarz zabierze mi skierowanie - czy ma
do tego prawo nawet gdy nie zdecyduję się na zabieg u niego?

--
Odpowiadając na priv zamień końcówkę adresu e-mailowego "zmyla" na "pl"

2. Data: 2007-03-20 00:44:02

Temat: Re: Czy lekarz zabiera skierowanie?
Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemolo" <p...@g...zmyla> napisał w wiadomości
> Mam skierowanie do chirurga - prawdopodobnie konsultacja skończy się
> zabiegiem. Czy mogę w czasie oczekiwania na wizytę udać się z tym
> samym skierowaniem jeszcze do inego specjalisty?

A ile razy można jechać autobusem na jednym bilecie?

> Chciałbym po pierwsze skonsultować diagnozę tego drugiego, a po drugie
> liczę, że może u innego specjalisty zabieg ten będzie można wykonać
> szybciej.

Nic prostszego niz to co proponuje minister zdrowia - wziąć pieniądze i
udać się na dowolną ilość konsultacji - minister nie widzi powodu, by za
publiczne pieniadze odbywały się liczne konsultacje tego samego problemu
zdrowotnego (nie tylko zreszta minister nie widzi tego:-)

> Obawiam się tylko, że podczas wizyty lekarz zabierze mi skierowanie -
> czy ma do tego prawo nawet gdy nie zdecyduję się na zabieg u niego?

A co jest napisane na skierowaniu? Jeśli skierowanie jest na konsultację
i ona odbędzie się, to wszystko odbyło się zgodnie z prawem. Chirurg
wykonał to o co prosił kierujący i dlatego jeśli kierowana osoba jest
ubezpieczona, to za pracę chirurga zapłaci fundusz na podstawie tego
skierowania.

3. Data: 2007-03-20 17:36:34

Od: "regen" <r...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zabiegiem. Czy mogę w czasie oczekiwania na wizytę udać się z tym samym
> skierowaniem jeszcze do inego specjalisty?

Do innego musisz mieć skierowanie z bankomatu ...

Pozdrawiam
regen

Co mi jest?
kolagen naturalny do włosów czy warto?
14 miesiecy i ropa w oczach z każdym katarem
Re: LYSIENIE TYPU MESKIEGO KURACJA Z ALLEGRO ZA DARMO !!
Czernienie srebra a choroba????