Re: Czy ludzie są winni samouwięzienia?

Subject: Re: Czy ludzie są winni samouwięzienia?
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.religia
<ofsdr7$imc$1@node2.news.atman.pl>
From: Trybun <c...@j...ru>
Date: Mon, 22 May 2017 13:19:50 +0200

W dniu 2017-05-21 o 18:04, Chiron pisze:

> Użytkownik "Trybun" <c...@j...ru> napisał w wiadomości

> Takiej "historii" to już nawet w Rosji nie uczą :-) Przestań operować
> podręcznikami z WUMLu z lat 50 ubiegłego wieku. Proszę o linki do tych
> Twoich rerwelacji. To są kompletne brednie! Rosja była biedna- jednak
> ruchawkę rewolucyjną rozpoczął Lenin w porozumieniu z Niemcami.
> Ponieważ wpływy w Rosji bolszewików były niewielkie- nikt prawie o
> nich nie słyszał- Lenin przy pomocy doborowego oddziału Niemców
> przejął w Petersburgu władzę (ci Niemcy byli dla zmyłki nazwani przeza
> [...]

A czym sie niby dzisiejsza Rosja jasniepańska różni od dzisiejszej
jaśniepańskiej Polski aby dzisiejsi wodzowie tych tych krajów mieli inne
zdanie o systemie który obalili?

Historia, a pies tam trącał historię skoro każdy ją może interpretować
po swojemu. Patrzmy na fakty. A te, w tych kwestiach są bezlitosne dla
propagandowego bełkotu tzw prawicowców.

I co się dziwisz że po wyczerpującej wojnie domowej w Rosji panowała
skrajna nędza. Na dodatek wygrali w niej ci wyklinani przez cały
jaśniepański świat.

I co znowu chcesz powiedzieć - skrajna mniejszość przejęła władzę i
zaczęła mordować cały wielki rosyjski naród? Tak z ciekawości - a co
sadzisz o zachowaniu wobec rewolucjonistów drugiej strony - ci zamiast
kuli w łeb częstowali ich chlebem i kieliszkiem wódki?

I na koniec - pod żadnymi linkami nie znajdziemy faktów, z jednej i
drugiej strony są one autorstwa zaślepionych oszołomów. O tym możemy
jedynie podyskutować biorąc pod uwagę ogólno znane fakty i robić
rachunek prawdopodobieństwa.