Czy macie slabosc do...

1. Data: 2001-09-11 10:16:19

Temat: Czy macie slabosc do...
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

sztucznego tzw swinstwa?
Ja wlasnie zrobilam maly pogrom w szafce z puszkami , sloikami i
suchymi rzeczami i wywalilam co s, do czego mialam slabosc przez
dluzszy czas ale jakos mi na razie minela...

a mianowicie plastikowe puree z kartofli z cebulka. Takie, co to
sie tylko wody dodaje i czeka.
namietnie to jadlam nikomu sie nie przyznajac, ale
uszlachetniajacpoprzez dodanie: siwezej cebulki posiekanej, albo
usmazonej z wedzonymi skwarkami, albo to wiejskiego twarozzu,
albo to tartego zoltego sera i szynki w kostke, a poza tym z
dodana smietana creme fraiche (odtluszczona)...i zawsze z salatka
z pomidorow

wiem, ze nikt sie teraz nie bedzie do mnie odzywal, bo sie
przyznaje do czegos, od czego grozi klatwa, ale co mi tam!
ciekawa jestem czy sa jeszcze tacy odwazni?

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-11 10:42:10

Temat: Re: Czy macie slabosc do...
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>1 Gor?cy kubek barszczu czerwonego z grzankami z
>torebeczki.(Knor, Winiary)
>
>2.Big Mac z porcj? sosu musztardowego.
>
>..rany...zagrzmia?o...
>
>AgataW.

Cafe Pod, pardon ZA Slupem zaprasza na Gorace Kubki i inne takie,
;))

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-11 10:45:43

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> wrote in message
> sztucznego tzw swinstwa?

zupka tzw. chinska z makaronem (Vifon najchetniej)
na razie wiecej grzechow nie pamietam :-)
Asia

1. Data: 2001-09-11 10:53:04

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

>ciekawa jestem czy sa jeszcze tacy odwazni?

1 Gorący kubek barszczu czerwonego z grzankami z
torebeczki.(Knor, Winiary)

2.Big Mac z porcją sosu musztardowego.

..rany...zagrzmiało...

AgataW.

1. Data: 2001-09-11 10:54:26

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cafe Pod, pardon ZA Slupem zaprasza na Gorace Kubki i inne takie,
> ;))

a czy takie rzeczy jak czekolada, chalwa i kostki bulionu warzywnego tez
daja prawo do wizyt w w/w Cafe?

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-09-11 11:09:47

Temat: Odp: Czy macie slabosc do...
Od: "Monika Sawicka" <m...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych

> plastikowe puree z kartofli z cebulka. Takie, co to
> sie tylko wody dodaje i czeka.

Taki "klajster" to ja jadam w szkole, jak zajecia od 8 do 18 i przerwy na
obiad nie ma. Automat z zimna/goraca woda stoi na szczescie na korytarzu -
mozna wykonac jakis szybki "posilek". Dla sportu takich wynalazków nie
jadam, ale z glodu to sie nawet klajster wciagnie. Inne szkolne przeboje to
"ceglanka ze zwirem" - jakakolwiek pomidorowa z ryzem, "belt" - makaron z
sosem dowolnym, bolonskim, grzybowym albo tez serowym i "gluty" czyliflaki.
Tego nie jadlam bo flaki to juz mi nieladnie brzmi......
Gdy sie nie ma co sie lubi, to sie lubi co jest w kiosku vis a vis szkoly
:))

Pozdrawiam,
Monika

1. Data: 2001-09-11 11:15:04

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>a czy takie rzeczy jak czekolada, chalwa i kostki bulionu warzywnego tez
>daja prawo do wizyt w w/w Cafe?
>
>pozdrawiam
>Basia

bulion tak, czekolada, chalwa i tego rodzaju uzywki - odpadaja

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-11 11:20:24

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> bulion tak, czekolada, chalwa i tego rodzaju uzywki - odpadaja

to ja jeszcze bulion i vegeta oczywiscie :-)
Asia

1. Data: 2001-09-11 11:29:32

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:kgsrptgot7c3ib9qsikr5r63tg00f7mnro@4ax.com...

> bulion tak, czekolada, chalwa i tego rodzaju uzywki - odpadaja

> K.T. - starannie opakowana

qrcze, ale czy ten bulion wystarczy, czy mnie na wejsciu do Cafe ze schodow
zepchna?
To moze jeszcze proszek do pieczenia...

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-09-11 11:29:35

Od: Magda Rzepka <m...@i...zabrze.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> wiem, ze nikt sie teraz nie bedzie do mnie odzywal, bo sie
> przyznaje do czegos, od czego grozi klatwa, ale co mi tam!
> ciekawa jestem czy sa jeszcze tacy odwazni? (ciach)

Spoko Kryska, spoko! Dolaczam do Ciebie i przyznaje sie do jedzenia "od
czasu do czasu" zupek chinskich firmy Vifon ... a co ja moge ze czasem
przyjde do domu glodna jak smok i ani mi sie reka nie chce ruszyc i tyle
co moge to zalac te nieszczesna "chinska krabowa" hihihi wrzatkiem :))))
... szczegolnie mi sie to zdarza zimowa pora ...

Pozdrawiam cie i cmok w bok!
Magdula

do siostry Niesz z Francji (OT)
offtopicowi zboczency