Re: Czy mam nadciśnienie ?

From: Olek <a...@p...com>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Czy mam nadciśnienie ?
Date: Mon, 06 Mar 2000 21:04:54 GMT

Michał Adamski napisał(a):

> [...] Olkowi nic nie mówią wymieniane
> przez nas objawy lub choroby i dopiero, gdy usłyszał o "poważniejszej"
> specjalności - "poważniej" zainteresował się swoją chorobą, a
> przynajmniej napisał do grupy. Od środy nic nie napisał, więc albo
> siedzi w kolejce do lekarza, albo może skierowano go do szpitala.

No... niezupełnie... ;-)
Pracuję przy rozbudowie jednej z sieci telefonii komórkowej - okolice
1.03.2000 (ostatnie dwa tygodnie) to była jedna wielka NADGODZINA
(stąd moja dłuższa nieobecność na grupie).
A swoją chorobą zainteresowałem się w istocie poważnie - najbliższe dni
od środy począwszy postanowiłem już przeznaczyć na wizytę u lekarza (tym
razem do innego niż poprzednio) i badania.

> Dla nas, dyskutantów, nie jest ważne jakie ostateczne rozpoznanie mu
> postawią. Ale dla Niego jest to bardzo ważne. Dlatego PRZEMILCZANIE
> PODEJRZEŃ uważam za błąd. I to zarówno w gabinecie jak i w internecie.
> Pacjent musi być w pełni świadom wszelkich podejrzeń, jakie ma lekarz w
> stosunku do Jego osoby. [...]

Zgadzam się z całą resztą Twojej wypowiedzi :-)

Pozdrawiam
Olek