Czy mnie jeszcze pamietasz....

111. Data: 2006-04-20 12:11:48

Temat: Re: Czy mnie jeszcze pamietasz....
Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

20.04.2006, chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> napisał(a)

> Tak, wiem o tym ale......

ale trudno jest zacisnąć zęby, zwłaszcza jeśli są one za długie.
:)

> .....tu nie chodzi o ostrożność. Widzę oskarżenia, zamiast ostrożności.
> Może inaczej bym się zachowała gdybym była w takiej sytuacji ( tutaj ,nie
> mówię o realu). Na razie mam takie a nie inne zdanie na ten temat.
> Tak samo jak Ty widzę różnicę w postach Małgorzaty dzisiajszej, a
> Małgorzaty tamtej. Tylko sama wiesz, że człowiek po pewnym czasie może się
> zmienić.... ;-)

Nie wiem czy taka zmiana zostanie zauważona jeśli druga strona tkwi
ciagle na posterunku swojej "szuflandii". Mogę nawet zaryzykowac
twierdzenie, że dostrzeżenie tej zmiany jest dla pewnych ludzi
niewygodne. Wiaże się to z pewnym procesem dostosowawczym na który nie
sa gotowi. Nie sa lub nie chcą być, bo jest tak im wygodniej.

--
@oo, Piotr Majkowski
""

112. Data: 2006-04-20 12:27:49

Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

19.04.2006, Marchewka <M...@b...pl> napisał(a)
> Użytkownik "Piotr Majkowski" <w...@g...com.invalid> napisał w
> wiadomości news:e251bs$2vl$1@inews.gazeta.pl...
>
> Się wetnę. ;-)
> Siemens lub Bosch.

Sprzet tych firm rózni się jedynie nazwą i ceną.
Nawet serwis mają ten sam. Dzięki.
:)
--
@oo, Piotr Majkowski
""

113. Data: 2006-04-20 13:23:22

Od: Lozen <i...@n...spam.hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata /Alia/ Majkowska wrote:

> Trudno, zrobiłam się może zbyt infantylna dla tego forum,

Poprawka: to nie jest _forum_. Forum jest na simsach, tu jest grupa
dyskusyjna.

> Ważne jest dla mnie to, że dziś patrzę inaczej na wiele spraw,
> życie stało się prostsze i czuję się bardziej konfortowo, bez
> bagażu złosliwości, płytkiej ironii i kryptodulszczyzny.

Kto by pomyslal ze gry moga byc az tak bardzo edukacyjne...
Kasia

114. Data: 2006-04-20 13:42:18

Od: Lozen <i...@n...spam.hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a wrote:

> a mnie zapachnialo trollem. nie moge wciaz uwierzyc, ze sie ma takie
> niewychowane dzieci

Zeby miec wychowane dzieci to trzeba je wychowywac. Patrzac z tego
punktu widzenia da sie uwierzyc w niewychowane.

> i opis zaczal przypomniac mi trolla, ktory chce
> rozpetac jakiegos flejmika.

Jezeli to jest troll, to juz jej strata.
Kasia

115. Data: 2006-04-20 13:53:47

Od: "Małgorzata /Alia/ Majkowska" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Lozen napisał(a):

> Kto by pomyslal ze gry moga byc az tak bardzo edukacyjne...
> Kasia

Cóż Kasiu. Prawie nie do pomyslenia. Nieprawdaż? Zwłaszcza gry,
które zostały uznane przez to forum za przeklęte.
Moim skromnym zdaniem odpalenie The Sims 2 i zrobienie nowego domu czy
nowego makijażu dla sima to lepsze wykorzystanie czasu niż snucie
chorych domysłów czy to Puchatek czy koniaczek, a może sam Zonk. ;)
BTW Kasiu wiele pań z SterlingDT, Sapphiresims2 czy AceArchitect to
mamy 6-ga czy 8-ga dzieci. I jakoś nie zauważyłam by szczególnie
przeklinały Simsy. A to przecież Twoje rodaczki. Mają czas i dla
dzieci, na dom i na The Sims i na inne własne hobby chociażby
muzykę.

116. Data: 2006-04-20 13:57:06

Od: Lozen <i...@n...spam.hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata /Alia/ Majkowska wrote:

> Molnarko. Wierzę, że nie wierzysz, bo się nie zmienilaś tkwiąc
> przez kolejny rok przed monitorem

Czepiasz sie Molnarki, a wcale nie wyglada na to, zebys Ty spedzila ten
miniony rok w gronie rodzinnym, zamiast przed monitorem. Z jednej
strony jezeli prawda jest co mowisz, to masz zero w domu autorytetu, z
drugiej strony corka pyta Cie czy znowu idziesz grac w simsy:
http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimpage.php?user_
id=798876
Tam pewnie poznalas te wszystkie nastolatki, z ktorymi to tak sobie
swietnie konwersujesz, mnie jednak zastanawia dlaczego ktos nie potrafi
sobie znalesc grona znajomych wsrod rowiesnikow, a szuka go wsrod
malolatow? Czyzbys faktycznie byla tak niedojrzala by tylko tam czuc
sie komfortowo?
Kasia

117. Data: 2006-04-20 14:01:40

Od: Lozen <i...@n...spam.hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata /Alia/ Majkowska wrote:

> Cóż Kasiu. Prawie nie do pomyslenia. Nieprawdaż? Zwłaszcza gry,
> które zostały uznane przez to forum za przeklęte.

Przez ktore _forum_?

> [...]
> przeklinały Simsy. A to przecież Twoje rodaczki. Mają czas i dla
> dzieci, na dom i na The Sims i na inne własne hobby chociażby

I to co napisalas ma mi w jakis sposob imponowac?
Kasia

118. Data: 2006-04-20 14:35:03

Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

20.04.2006, Lozen <i...@n...spam.hotmail.com> napisał(a)

> I to co napisalas ma mi w jakis sposob imponowac?
Może _w_ _jakiś_ sposób da Ci do myślenia?
:)
--
@oo, Piotr Majkowski
""

119. Data: 2006-04-20 14:53:11

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lozen" <i...@n...spam.hotmail.com> wrote in message

> Zeby miec wychowane dzieci to trzeba je wychowywac. Patrzac z tego punktu
> widzenia da sie uwierzyc w niewychowane.

dlatego uwierzyc nie moglam, ze wlasnie sie tak postepowalo.
dalej nei moge. wydaje mi sie, ze ktos sobie robi jaja.

> Jezeli to jest troll, to juz jej strata.

moze, patrz ile postow sie juz pojawilo.

iwon(K)a

120. Data: 2006-04-20 14:54:07

Od: Lozen <i...@n...spam.hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Majkowski wrote:

> Może _w_ _jakiś_ sposób da Ci do myślenia?
> :)
Ze mozna sobie dzieci narobic i caly czas zamiast spedzic na ich
wychowanie, co by nie pyskowaly, to spedzic go przed komputerem? Nie,
dziekuje, ale bawcie sie dobrze.
Kasia

for sale: internetDotComs.com
Sale zabaw dla dzieci we Wrocławiu?