Czy mnie jeszcze pamietasz....

121. Data: 2006-04-20 15:15:02

Temat: Re: Czy mnie jeszcze pamietasz....
Od: Lozen <i...@n...spam.hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a wrote:

> dlatego uwierzyc nie moglam, ze wlasnie sie tak postepowalo.
> dalej nei moge. wydaje mi sie, ze ktos sobie robi jaja.

Ja po jej postach juz wierze. Nie wierzylam po pierwszym, ale juz mnie
przekonala.

> moze, patrz ile postow sie juz pojawilo.

Ale wszystko jest grzeczne i glownie nie na temat, mysle ze dalekie od
wyobrazen prawdziwego trolla.
Kasia

122. Data: 2006-04-20 15:23:06

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lozen" <i...@n...spam.hotmail.com> wrote in message
> Ja po jej postach juz wierze. Nie wierzylam po pierwszym, ale juz mnie
> przekonala.

tzn kiedy swtwierdzila, ze ma mentalnosc nastolatki i mniejw iecej
traktuje w ten sposob swoje dzieci, nie dziwota. ale wciaz mnie to
szokuje, ze mozna sobie na takie zachowanie pozwolic.

> Ale wszystko jest grzeczne i glownie nie na temat, mysle ze dalekie od
> wyobrazen prawdziwego trolla.

wystaczy, ze nie na temat i juz moze byc trollowe :)

iwon(k)a

123. Data: 2006-04-20 15:43:59

Od: "Małgorzata /Alia/ Majkowska" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Lozen napisał(a):

> Ze mozna sobie dzieci narobic i caly czas zamiast spedzic na ich
> wychowanie, co by nie pyskowaly, to spedzic go przed komputerem? Nie,
> dziekuje, ale bawcie sie dobrze.

Ech Kaśka przestan mi tu epatować macierzyńską martyrologią.
Dzieci i ich wychowanie to jedynie jeden z aspektów życia. Chyba nie
chcesz mi powiedzieć, że interesuje Cię jedynie Twoje łono i to co
z niego wylazło?

124. Data: 2006-04-20 16:21:30

Od: Lozen <i...@n...spam.hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata /Alia/ Majkowska wrote:

> [...]
> Dzieci i ich wychowanie to jedynie jeden z aspektów życia. Chyba nie
> chcesz mi powiedzieć, że interesuje Cię jedynie Twoje łono i to co

Moze zejdz z mojego tematu i przypomnij nam z czym to tutaj przyszlas?
Kasia

125. Data: 2006-04-20 18:32:09

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Majkowski napisał(a):

> Magda raczej nie pyskuje, lecz komentuje wszystkie polecenia. To moze
> być irytujace,

Wiem, przerabiam od 13 lat ;-)

> I jak sobie z tym radziliście ?

Normalnie. Wyszliśmy z załozenia, że skoro miedzy ludźmi umie się
zachować, to jest OK. A w domu ma postawione twarde granice, ktorych
nie wolno przekroczyć, bo to się zwyczajnie nie opłaca. Znaczy się
"wolno psu na Pana Boga szczekać, ale ugryźć go nie wolno":-)Cały czas
sprawdza, czy się czasem nie przesunęły, ale świadomośc konsekwencji
też ma. Musicie określić, co wam się z całą pewnoscia nie podoba w
zachowaniu i ozmnajmic, ze od dziś tego w tym domu się nie robi - i
trzymac się tego postanowienia jak pijany płotu( dotyczy także
dorosłych - jeśli przy jedzeniu się nie czyta - nie ma wyjatków na
tatowa gazetę np.)

Justyna
GG 6756000

126. Data: 2006-04-20 19:37:35

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20 Apr 2006 06:53:47 -0700, Małgorzata /Alia/ Majkowska napisał(a):

> A to przecież Twoje rodaczki.

Rodaczki??
--
Elżbieta

127. Data: 2006-04-21 07:00:30

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał
| Się wetnę. ;-)
| Siemens lub Bosch.

A ja stawiam na Whirpool :) Rewelacyjna i ... ładna ( czego nie da się
powiedzieć o kanciastym Boschu ) :)

--
Kasia + 5 letnia Weronika
http://www.weronika.ckj.edu.pl/

128. Data: 2006-04-21 07:24:58

Od: "Małgorzata /Alia/ Majkowska" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta napisał(a):

> Rodaczki??

Ano rodaczki - Kaśka chyba w Stanach nadal siedzi... Chyba, że coś
przegapiłam...

Nie pisałam o polskich laskach, bo u nas 6-8 dzietne rodziny to dziś
już raczej rzadkość... Ale w babki z którymi miałam kontakt na
angielskojęzycznych forach mają więcej niż dwójkę dzieciaków i
radzą sobie świetnie, bez popadania w ortodoksyjny pedeagogizm.

129. Data: 2006-04-21 11:49:31

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata /Alia/ Majkowska napisał(a):

> Ano rodaczki - Kaśka chyba w Stanach nadal siedzi... Chyba, że coś
> przegapiłam...

Siedzi w Stanach, ale _rodaczki_ to ma jednak w Polsce.

Justyna
GG 6756000

130. Data: 2006-04-21 15:04:46

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:1145521669.581552.225130@e56g2000cwe.googlegro
ups.com>
Małgorzata /Alia/ Majkowska <m...@g...com> pisze:

> Zanpotuj nr IP komputera, z ktorego wyszedł ten post i dzwoń do
> providera bo niepewność nie da Ci spać...

No i po co ta złośliwość i płytka ironia? :-P

--
Nixe

for sale: internetDotComs.com
Sale zabaw dla dzieci we Wrocławiu?