Czy mnie jeszcze pamietasz....

21. Data: 2006-04-19 10:09:04

Temat: Re: Czy mnie jeszcze pamietasz....
Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <1...@g...googlegroups.c
om>,
"Alia" <m...@g...com> wrote:

> Starsze pokolenie powinno pamietac mamuske Madziulca i Marcina...

Hm. Wtedy chyba się nie ujawniałaś jako Święta-Od-Noża?

--
Jarek
Kamil 27.11.98, Police

22. Data: 2006-04-19 10:24:51

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chomik" <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> napisał w wiadomości

> Agnieszka pan do ciebie :-)
>
> Myślę, że ja nie jestem odpowiednią osobą do polecania zmywarek. Mamy
> boshkę i jesteśmy zadowoleni. Może wejdż na grupę dom, tam powinni cię
> pokierować.

Ja też nie jestem dobrą osobą. Zmywarkę kupowałam raz w życiu. Trafił mi się
model/egzemplarz, który zmywa i suszy, a przy tym jest mały i sądząc po
rachunkach za wodę i prąd, raczej oszczędny, był też niedrogi, choć
kosztował więcej niż 1000 zł. Modelu nie pamiętam, zresztą i tak już nie
jest produkowany. Marka Electrolux. Jeszcze w czymś mogę pomóc? ;-)

Agnieszka

23. Data: 2006-04-19 10:32:24

Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

19.04.2006, Agnieszka <a...@z...pl> napisał(a)

> [...]
> kosztował więcej niż 1000 zł. Modelu nie pamiętam, zresztą i tak już nie
> jest produkowany. Marka Electrolux. Jeszcze w czymś mogę pomóc? ;-)

Dzięki, potwierdzają się opinie, że warto wybrać Elektrolux.
Jednak, nie ma to jak rada kogoś, kto używa sprzęt.
@oo, Piotr Majkowski
""
http://majkowscy.msk-system.pl

24. Data: 2006-04-19 10:34:47

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Majkowski" napisał
> Dzięki, potwierdzają się opinie, że warto wybrać Elektrolux.

Już nie jestem tego pewna. Mnie się popsuł tuż po gwarancji. Ale ja mam
lodówkę.

Małgosia

25. Data: 2006-04-19 10:43:37

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Majkowski" <w...@g...com.invalid> napisał w
wiadomości news:e253jo$2vl$5@inews.gazeta.pl...
> 19.04.2006, Agnieszka <a...@z...pl> napisał(a)

> Dzięki, potwierdzają się opinie, że warto wybrać Elektrolux.
> Jednak, nie ma to jak rada kogoś, kto używa sprzęt.

Nie ma sprawy. Jakby co, to zapraszamy na najbliższego flejma o zmywarkach
;-)

Agnieszka

26. Data: 2006-04-19 10:45:14

Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

19.04.2006, kolorowa <v...@a...pl> napisał(a)

> Już nie jestem tego pewna. Mnie się popsuł tuż po gwarancji. Ale ja mam
> lodówkę.

Chodziło mi o zmywarki. W poprzedniej firmie miliśmy właśnie
zmywarke Elektroluxa i Pani, która ją obsługiwała, twierdziła, że bardzo
dobrze się sprawuje.
Natomiast kolega przestrzegał mnie przed pralk tej firmy, bo psuje się,
a serwis drogi i długo trzeba czekać. Ale dzięki za info.
--
@oo, Piotr Majkowski
""

27. Data: 2006-04-19 10:47:26

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *Agnieszka* napisał(a),a było to tak:

> Nie ma sprawy. Jakby co, to zapraszamy na najbliższego flejma o zmywarkach
> ;-)

LOL. Czyli popcorn szykować ?

--
Aga, Maciuś ( 21.06.2002)
http://42.pl/u/hnl zdjęcia nowsze i nie tylko

28. Data: 2006-04-19 10:50:08

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> LOL. Czyli popcorn szykować ?

Poczekaj na zgłoszenia do flejma, po co ma się popcorn zmarnować ;-)

Agnieszka

29. Data: 2006-04-19 10:55:07

Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

19.04.2006, Agnieszka <a...@z...pl> napisał(a)

> Nie ma sprawy. Jakby co, to zapraszamy na najbliższego flejma o zmywarkach
> ;-)

My?
:)

--
@oo, Piotr Majkowski
""

30. Data: 2006-04-19 11:31:41

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

kolorowa <v...@a...pl> napisał(a):

> Już nie jestem tego pewna. Mnie się popsuł tuż po gwarancji. Ale ja mam
> lodówkę.

Nie trzeba było w niej zmywać.

--
s i w a