Czy mnie jeszcze pamietasz....

81. Data: 2006-04-19 18:23:35

Temat: Re: Czy mnie jeszcze pamietasz....
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

chomik napisał(a):

> Lepiej tego nie pisz bo Iwonka napisze, że masz niewychowane dzieci i
> sobie z nimi nie radzisz itp :/

Ale wiesz, mi to lotto, co ktoś napisze - w końcu sama wiem najlepiej,
jakie mam dzieci, co nie? I jakoś sobie radzę, czasem lepiej, czasem
gorzej, ale zawsze chętnie wypróbuję pomysł, który jeszcze mi do głowy
nie wpadł.

> Jak dobrze, że mam tyle lat przed sobą żeby się przygotować . Uffff
> :-)))

I tak Cię zaskoczy;-P

Justyna
GG 6756000

82. Data: 2006-04-19 19:57:30

Od: "Baranska" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> A czym rozmrażacie lodówki? Bo Sowa nie chce mi dać suszarki do włosów:(

Dłutem.

Aga

83. Data: 2006-04-19 20:06:14

Od: puchaty <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 19 Apr 2006 21:57:30 +0200, Baranska napisał(a):

> Dłutem.

Jakiej firmy?

puchaty

84. Data: 2006-04-19 20:45:39

Od: "Baranska" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Jakiej firmy?

Boszzzz ...

Aga

85. Data: 2006-04-20 06:10:19

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:e25e11$a3b$1@nemesis.news.tpi.pl>
MOLNARka <M...@M...pl> pisze:

> Prawda jest taka, ze Gosia nie zostawia wrotek, nie ma w jej postach
> znaków cytowania itd.

I kodowanie ma totalnie zrypane.
Zaczynam wątpić, czy to faktycznie Frau Majkowska czy może znów koniaczek
zaszkodził ;-)

--
Nixe

86. Data: 2006-04-20 06:12:01

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:1bmcpf5g2bbve.dlg@chomik1979.pl>
chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> pisze:

> Nie rozumiem cię teraz Dlaczego wywlekasz brudy, które lata temu były?

A wiesz chociaż o co chodzi?

--
Nixe

87. Data: 2006-04-20 06:19:01

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:1145462205.424539.222110@e56g2000cwe.googlegro
ups.com>
Alia <m...@g...com> pisze:

> Nie udawalam nastolatki. Zeby odpowiedziec na Twoje kolejne pytanie
> - udzielalam sie na forum, gdzie nikt nikogo o wiek nie pyta.
> Natomiast sluzy ono konkretnym celom

Z ciekawości - jakie to cele i co Cię pchnęło do tego, by brać udział w
dyskusjach na owym forum?

> Zrezygnowalam z grup pl.soc.dzieci i z pl.soc.rodzina, bo zaczynalam
> sie czuc zbyt podobna do wielu osób tu piszacych - zgorzkniala i
> nadmiernie zlosliwa. Taka Alia mi sie zdecydowanie nie podobala.

A mnie się nie podoba taka Majkowska, jaką zaprezentowałaś w tym wątku :-P
Widząc Twój pierwszy post ucieszyłam się, ze wróciłaś, ale po przeczytaniu
całości "letko" zbaraniałam.
Jeśli nie robisz sobie jaj, to wychodzi na to, że owo towarzystwo 13 latek,
o którym wspominasz, odcisnęło bardzo duże piętno na Twojej psychice.

--
Nixe

88. Data: 2006-04-20 07:38:32

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chomik" <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> napisał w wiadomości

> Jak ci to powiedzieć. Lodówka stara w spadku dostana, zanim sobie kupimy.
> Miała gdzieś 30 lat . Fajna była....zamrażala na kamień ;/

A, w takiej trzydziestoletniej to ja też widziałam.... Była tak dobra, że
nawet na zewnątrz zamrażała na kamień ;-)

Agnieszka

89. Data: 2006-04-20 07:41:06

Od: "Dorjanka" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Alia napisał(a):

> Dlaczego nie uzywam wrotek i innych duperszwancy? Bo pisze przez
> google.

Po tylu latach na usenecie :)
Jesli uzywasz google, to zamiast jednego klikniecia ponizej postu w
"odpowiedz"
kliknij w "pokaz opcje" a nastepnie w "odpowiedz". Jedno klikniecie
wiecej i masz
wszystko co potrzeba.

pozdrawiam
Dorjanka

90. Data: 2006-04-20 08:04:02

Od: "Małgorzata /Alia/ Majkowska" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dorjanka napisał(a):

> [...]
> "odpowiedz"
> kliknij w "pokaz opcje" a nastepnie w "odpowiedz". Jedno klikniecie

Dzięki serdeczne! Mam wrażenie, że jesteś z dinozaurów... ale
nicka nie kojarzę.

for sale: internetDotComs.com
Sale zabaw dla dzieci we Wrocławiu?
Z okazji Świąt...