Czy moge nalozyc krem?

1. Data: 2004-03-29 16:38:42

Temat: Czy moge nalozyc krem?
Od: "m" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzywam antybiotyku do twarzy, o nazwie Zineryt, ktory stosuje sie punktowo na
zmiany zapalne
(pryszcze, krostki, itp.). Na opakowaniu jest jednak napisane, aby posmarowac krostke
i duzy obszar
wokol niej, a najlepiej, to cala twarz. No i problem polega na tym, ze ten plyn
bardzo wysusza skore
a ja boje sie po posmarowaniu nakladac na twarz krem, bo moze to oslabia dzialanie
antybityku?
Zapomnialam spytac pania dermatolog a w najblizszym czasie nie wybieram sie do
niej-dlatego pytam
Was, moze macie jakies doswiadczenia? Z gory dziekuje za pomoc

_ ___
Magdalena 'Sucha' Suchan #_~`--'__ `==-,
e-mail:e...@o...pl \.\. `#.,//
Tel.606 992 910 ,_\_\ ## #\
Gadu-Gadu:4430487 `__.__ `####\
DS-1 pok.302B ~~\ ,###'~

1. Data: 2004-03-29 18:40:43

Temat: Re: Czy moge nalozyc krem?
Od: "Iris" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

m <s...@o...pl> napisał(a):
> [...]
> antybityku? Zapomnialam spytac pania dermatolog a w
> najblizszym czasie nie wybieram sie do niej-dlatego

Nie kladz zadnych kremow na antybiotyk. Najpierw wylecz
cere, a potem - jesli nawet stanie sie przesuszona - to
zaczniesz ja nawilzac odpowiednimi kremami i wroci do
normy.
Nina

1. Data: 2004-03-29 19:56:12

Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-03-29 21:02:51

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgadzam sie z Kami :)
Ja rowniez podczas stosowania Zinerytu wygladalam jak wąż zrzucajacy skore i
czulam sie z tym fatalnie. Rowniez stosowalam kremy (uwazam ze moga to byc
zwykle nawilzajace, odzywcze kremy z kosmetycznego, przeznaczone dla mlodej
cery), i kuracja sie powiodla.
Na poczatku stosowalam krem na Zineryt, ale kiedy mialam strrasznie
wysuszona skore: Zineryt na krem.
Rano przed nalozeniem fluidu, ktory na luszczacej skorze wyglada wstretnie,
smarowalam buzie kremem po chwili lekko tarlam recznikiem (taki niby
peeling) i jeszcze raz krem, po wchlonieciu podklad.
Co do kremu polecam Nawilzajacy Daxa, "Sekrety Urody"- nie zatyka porow, nie
uczula, bardzo mocno nawilza i odzywia.

P.S.
stosowalam Zineryt tylko na noc.

1. Data: 2004-03-29 21:27:30

Od: "m" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez uzywam Zinerytu wylacznie na noc, chociaz ulotka kaze tez na dzien. Jednak
ten specyfik
tworzy taka cieniutka lecz zuwazalna warstwe, ktora sciaga mocno skore i nie wyglada
to dobrze, bo
skora sie luszczy i wyglada kiepsko. Jednak staram sie na noc nakladac tylko Zineryt
a nadrabiac
kremem w dzien. Jednak poziom nawilzenia spada mimo wszystko. Czy krem Nivea soft
jest do tego ok?
Uzywam go na dzien i na noc od dluzszego czasu i jestem zadowolona. Tylko teraz przez
ten Zineryt
zaniechalam noc :/

1. Data: 2004-03-29 21:29:20

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy krem Nivea soft jest do tego ok?

tak :)

1. Data: 2004-03-29 21:44:44

Od: "Iris" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beatka <s...@i...net.pl> napisał(a):
> [...]
> nawilzajace, odzywcze kremy z kosmetycznego,
przeznaczone
> dla mlodej cery), i kuracja sie powiodla

W takiej sytuacji wolalabym proste preparaty apteczne
typu Panthenol czy lanolina (w zależnosci od skóry).
IMO kremy zawieraja roznorodne skladniki, ktore nie
zawsze dobrze wspoldzialaja z lekiem.
Nina

1. Data: 2004-03-30 06:41:17

Od: "giga" <g...@w...infinity.i-to-tez.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapomnialam spytac pania dermatolog a w najblizszym czasie nie wybieram
sie do niej-dlatego pytam
> Was, moze macie jakies doswiadczenia? Z gory dziekuje za pomoc

Najlepiej wybierz sie do pani dermatolog jednak. Na pewno przepisze Ci jakis
krem robiony, ktory zalatwi problem, a nie bedzie zawieral zadnych zbednych
skladnikow... No i do tego kosztowac bedzie w aptece 5 zlotych za pudeleczko
100g :)

--
giga

Kupiłam Lysanel i co dalej?