Czy można ? (MM)

1. Data: 2003-12-03 04:05:18

Temat: Czy można ? (MM)
Od: "pixi" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zjeść na śniadanie płatki sojowe z mlekiem sojowym (zawiera cukier
trzcinowy), a na drugie śniadanie pełnoziarnisty chleb z pasztetem sojowym i
będzie to zgodne z MM, czy nie bardzo?

2. Data: 2003-12-03 09:20:27

Temat: Re: Czy można ? (MM)
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

pixi w wiadomości news:bqjngp$nie$1@nemesis.news.tpi.pl pisze:

> zjeść na śniadanie płatki sojowe z mlekiem sojowym (zawiera cukier
> trzcinowy), a na drugie śniadanie pełnoziarnisty chleb z pasztetem
> sojowym i będzie to zgodne z MM, czy nie bardzo?

A chleb jest sojowy?

3. Data: 2003-12-03 10:25:59

Od: "Lara" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pixi" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> zjeść na śniadanie płatki sojowe z mlekiem sojowym (zawiera cukier
> trzcinowy), a na drugie śniadanie pełnoziarnisty chleb z pasztetem sojowym
> będzie to zgodne z MM, czy nie bardzo?

Pełnoziarnisty chleb z pasztetem sojowym na pewno ( o ile nie zawiera on
jakichś niedozwolonych na MM dodatków). A w ogóle to nie za dużo tej soji?;)

pozdr

4. Data: 2003-12-03 11:21:33

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:bqk9ot$4tj$1@inews.gazeta.pl...

> A chleb jest sojowy?

I polewany sosem sojowym zamiast masła :)

Sowa

Co to ludzie nie wymyślą, jak babcię kocham.

5. Data: 2003-12-03 12:46:42

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lara napisał:

> Pełnoziarnisty chleb z pasztetem sojowym na pewno ( o ile nie zawiera on
> jakichś niedozwolonych na MM dodatków).

Nie wiem jaki to pasztet, ale wiekszosc tych, ktore jadlam, zawierala
np. cukier i kasze manne.

Pozdrawiam,

BA

6. Data: 2003-12-03 13:17:47

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> I polewany sosem sojowym zamiast masła :)

zamiast masła sojowego ma się rozumieć?

Pozdrawiam,
Adam

7. Data: 2003-12-04 05:59:56

Od: "pixi" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo lubię wszelkie przetwory sojowe, a że jestem wege, jakieś białko się
przydaje. A co z tym mlekiem z płatkami?

8. Data: 2003-12-04 08:34:20

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

pixi w wiadomości news:bqmiju$fpi$1@nemesis.news.tpi.pl pisze:

> Bardzo lubię wszelkie przetwory sojowe, a że jestem wege, jakieś
> białko się przydaje.

Soja nie jest jedynym zrodlem bialka dla wegetarian :)
http://www.vege.pl --> FAQ

9. Data: 2003-12-04 09:16:34

Od: "Lara" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pixi" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> Bardzo lubię wszelkie przetwory sojowe, a że jestem wege, jakieś białko
>się przydaje.

Owszem, przydaje się, ale radzę nie przesadzać, bo na Montignac'u
nawet bez specjalnego objadania się soją, łatwo o przebiałczenie.

>A co z tym mlekiem z płatkami?

Wszystko zależy od tego, jakiego rodzaju są to płatki. Jeżeli w ich skład
wchodzi jedynie "czysta" soja, której IG =14 to połączenie takie będzie OK.

pozdr

10. Data: 2003-12-04 12:09:30

Od: "pixi" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za odpowiedzi, komentarze "tylko żeby coś napisać" olewam. Nie jem mięsa już
od 10 lat i troche się orientuję, jakie
są źródła białka. Nie żywię się wyłącznie soją, ale bardzo lubię takie mleko, płatki
i pasztet - zwłaszcza ten z koperkiem;-)
Tylko, że ten cholernik ma kaszę manną w składzie :-(

check this out $$$$$$$$$$$$
Ile wazy majonez??
Widzialem w sklepie glukoze w proszku
ODCHUDZANIE NA LEŻĄCO