Re: Czy można całkowicie wyeliminować cukier z diety?

From: "gbur" <...@...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Czy można całkowicie wyeliminować cukier z diety?
Date: Sat, 12 Nov 2005 15:51:33 +0100

> Poza tym, ja lubię czekoladę, i z czego mam ją zrobić jeśli nie z cukru? Z
> soku z marchewki?

Mnie bardziej niż walory smakowe interesuje np. ile bym musiał zjeść np.
jabłek lub miodu aby całkowicie zaspokoić dzienne zapotrzebowanie na cukier
zakładając że jestem całkowicie zdrowy tzn. nie mam nadwagi, cukrzycy,
kłopotów z ciśnieniem itp. A nawiasem mówiąc nie jest to dla mnie ideologia
ale pewnego rodzaju samoświadomość własnego ciała, które odrzuca słodycze
tak jak płuca niepalącego dym papierosowy ;-).