Czy można się upić nie pijąc ?

1. Data: 2004-08-16 15:24:50

Temat: Czy można się upić nie pijąc ?
Od: "Gall Anonim" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, ostatnio bolało mnie miejsce pod nosem i posmarowałem sobie obficie
to miejsce, oraz cały nos, amolem, dość dużo wylałem tego płynu.
Amol zawiera dużo alkoholu a mi się potem zaczęło kręcić troszkę w głowie i
ogólnie tak jak bym był pijany.
Moje pytanie:
Czy można się "upić" wdychając sporo alkoholu, czy raczej to niemożliwe ?

2. Data: 2004-08-16 15:33:11

Temat: Re: Czy można się upić nie pijąc ?
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 16 Aug 2004 15:24:50 GMT, Gall Anonim wrote:

> Moje pytanie:
> Czy można się "upić" wdychając sporo alkoholu, czy raczej to niemożliwe ?

Pewnie, ze potencjalnie można:)
Pary alkoholu wdychane z powietrzem trafiająprzez płuca bezpośrenio do
krwi, a nie - tak jak alkohol z przewodu pokarmowego - przez barierę
wątroby.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

3. Data: 2004-08-16 15:40:20

Od: rozrabiak <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek napisał(a):

> [...]
> Pary alkoholu wdychane z powietrzem trafiająprzez płuca bezpośrenio do
> krwi, a nie - tak jak alkohol z przewodu pokarmowego - przez barierę

Czyli defakto jest to zdrowsze, bo watroba nie obrywa, tak?:)

--
Pozdrawiam, grzesiek
#"Jeżeli coś działa, opodatkuj.

4. Data: 2004-08-16 15:45:48

Od: kakrysa <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli defakto jest to zdrowsze, bo watroba nie obrywa, tak?:)

dla wątroby tak, dla organizmu nie. bo wątroba ten alkohol
unieszkodliwi, a tak to prawie jakbys sobie wstrzyknal w zyle.
ale nie jestem lekarzem :)

5. Data: 2004-08-16 16:05:28

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 16 Aug 2004 17:45:48 +0200, kakrysa wrote:

> dla wątroby tak, dla organizmu nie. bo wątroba ten alkohol
> unieszkodliwi, a tak to prawie jakbys sobie wstrzyknal w zyle.
> ale nie jestem lekarzem :)

Ale mimo, ze nie jesteś lekarzem, to myślisz logicznie:)

Owszem, ten alkohol i tak dotrze do wątroby i będzie przez nią powolutku
unieszkodliwiany. Ale taki wdychany z powietrzem z płuc od razu trafi do
serca, a stamtąd - przynajmniej jego część - bezpośrednio do mózgu, stąd
takie szybkie działanie par alkoholu:)

Oczywiście tak sobie spekuluję tylko:)

6. Data: 2004-08-16 17:15:02

Od: nonnocere <madziach1@_bezspamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek wrote:

> Pewnie, ze potencjalnie można:)

no i w niektórych miejscach nawet coś takiego praktykują:
https://hyperreal.info/drugs/go.to/art/4155

BTW kiedyś po naszym mieście chodziły słuchy, że grupa licealistów z
jednej ze szkół, na imprezach praktykuje specyficzny sposób wchłaniania
alkoholu. Mianowicie wlewali wysokoprocentowy alkohol do miski,
następnie tam siadali gołymi tyłkami. Nie wiem ile w tym prawdy :).
--
Pozdrawiam, Magdalena S. (dzidzia ~IX,X 2004)

7. Data: 2004-08-16 19:19:58

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> unieszkodliwiany. Ale taki wdychany z powietrzem z płuc od razu trafi do
> serca, a stamtąd - przynajmniej jego część - bezpośrednio do mózgu, stąd

Co jednak najwazniejsze pary etanolu o wysokim stezeniu nie przysluza sie
naszym plucom... wiec ten sposob upijania sie odpada...

--
Pozdrawiam Norbert :-)
www.zdjecianorberta.prv.pl

8. Data: 2004-08-16 19:45:39

Od: "Chiruca" <k...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> Moje pytanie:
> Czy można się "upić" wdychając sporo alkoholu, czy raczej to niemożliwe ?
>
> W tym miejscu działa twoja śluzówka- tak jak w odbycie, w pochwie...:)
Pozdrawiam

Malgorzata

9. Data: 2004-08-17 01:34:27

Od: "naiade" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gall Anonim" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> Czy można się "upić" wdychając sporo alkoholu, czy raczej to niemożliwe ?

Z tego, co sie orientuje, to bez problemu mozna upic sie do nieprzytomnosci
polewajac gorace kamienie w saunie wodka.. Opary swietnie sie wchlaniaja
przez blony sluzowe i czlowiek pada trupem.
Tak, kojarzac, to pewnie i mozna popasc w upojenie polewajac np. goracy
palnik w kuchence elektrycznej w malej kuchni.. ;)
Szczerze mowiac nie probowalam i chyba nie sprobuje, bo co to za frajda??
Chyba wlasnie najgorsze z picia jest bycie pijanym :/

Katarzyna, bez sauny :)

--
Wszystkie inteligentne mysli zostaly juz pomyslane - trzeba je tylko
pomyslec ponownie

Potrzebny dobry laryngolog w Szczecinie
Kamica nerkowa
Jak objawia sie zakażenie drog moczowych ?
zwyrodnienie stawu barkowego
Prostata