Czy można skutecznie leczyć halluksy?

1. Data: 2003-04-23 16:29:56

Temat: Czy można skutecznie leczyć halluksy?
Od: "Mariusz K." <m...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Może Ktoś z Szanownych ;) grupowiczów coś może podpowiedzieć mojej małżonce
w powyższym temacie.

Pozdrawiam
Mariusz K.

2. Data: 2003-04-23 17:20:50

Temat: Re: Czy można skutecznie leczyć halluksy?
Od: " karolina" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz K. <m...@f...onet.pl> napisał(a):

> Witam
> Może Ktoś z Szanownych ;) grupowiczów coś może podpowiedzieć mojej małżonce
> [...]

Witam
Ja miałam zabieg usunięcia haluksów laserem. Jestem pół roku to nim i nie mam
problemów. Jeślli chcesz znać szczegóły wyślij mi email'a.

3. Data: 2003-04-23 17:33:08

Od: "wiola" <@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> Ja miałam zabieg usunięcia haluksów laserem. Jestem pół roku to nim i nie
mam
> problemów. Jeślli chcesz znać szczegóły wyślij mi email'a.

gdybys mogla powiedziec na forum bylabym wdziecxzna, jako ze rowniez szykuje
sie do opercji, ale z tego co wiem tradycyjna metodą :( pierwsze słyszę o
laserach....czy boli?, czy dostane skierowanie od ortopedy? ile ewentualnie
kosztuje? itp itd.

z gory wielkie dzieki
wiola

4. Data: 2003-04-23 21:03:30

Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz K." <m...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Może Ktoś z Szanownych ;) grupowiczów coś może podpowiedzieć mojej
małżonce
> w powyższym temacie.

mozna

Gdzie usunąć woreczek żółciowy?