zaczerwienienie narzad.plciow.

1. Data: 2003-04-23 14:25:07

Temat: zaczerwienienie narzad.plciow.
Od: "Znajdzicha" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem w 21 tygodniu ciąży i wkrotce jestem umówiona na koleją
wizytę u ginekologa. Tymczasem wydarzyło się coś niepokojącego i chciałabym
zasiegnąć opinii kogos kompetentnego. Jakiś tydzień moze dwa temu podczas
stosunku bolała mnie pochwa, potem czułam pieczenie i leki ból jeszcze prze
kilka dni, myślałam, ze nastąpiło obtarcie, ze względu na to, ze wilgotność
nie była taka jak zwykle. Zanipokoił mnie mąż, który stwierdził, że czuł też
ostry zapach z pochwy ( ja osobiście go nie czułam), ale ponieważ pieczenie
minęło przestałam się tym martwić. Dziś okazuje się, ze również mój mąż ma
jakieś zaczerwienienia na członku i czuje ten sam intensywny zapach. Czy
ktos wie co to może być? Bardzo się tym przejęłam, czy nic nie zagraża
naszemu dziecku?
Z góry dziękuję za pomoc.
Znajdzia

2. Data: 2003-04-23 14:26:17

Temat: Re: zaczerwienienie narzad.plciow.
Od: "Znajdzicha" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to moze byc opryszczka? Jakie sa jej obiawy?

3. Data: 2003-04-23 16:53:31

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Znajdzicha" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> Czy to moze byc opryszczka? Jakie sa jej obiawy?

opryszczka raczej nie dałaby 'zapaszku', to raczej zakażenia bakteriami
ropnymi dają 'zapaszki', a wtedy ma się również upławy (przeważnie).
zaczerwienienie żołędzi też może być z obtarcia. Niepokojące będzie: ból w
dole brzucha, krwawienie, odpływ płynu owodniowego, skurcze. Jeśli wizyta w
tym tygodniu to myślę ze można poczekać (chyba ze masz ww objawy). Na takie
okazje powinien ginekolog dać wszystkie numery telefonu pod którymi można
zasięgać informacji, np dyżurny w szpitalu gdzie będziesz rodzić, swój
komórkowy itp.
pozdr
gratulacje i najlepsze życzenia

ropa pod paznokciem - co zrobic, ew. jaki lekarz?
Chrypka u 6 latka
gdzie centrum rehabilitacji ?
Żeń Szeń do Żucia
Co to jest abakus (medycyna niekonwencjonalna)