Czy naprawdę nikt nie pomoże ??? (Whirpool vs Brandt)

1. Data: 2003-10-21 08:53:53

Temat: Czy naprawdę nikt nie pomoże ??? (Whirpool vs Brandt)
Od: "/// Kaszpir ///" <u...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Mam przygotowane do wydania max 1600zl na pralkę ładowaną od góry.
Oczywiście fajnie by było wydać mniej pieniedzy ;)

Szukałem co w tej cenie można znaleść. Wymagania min. 800obr , klasa A
(energetyczna+ pranie) ..

W tej cenie znalazłem :

1. Brandt WTC 0951K
http://www.brandtgroup.pl/pralnictwo/pt_wtc0951k.htm

Opis bardzo ciekawy , 900obr , programator elektroniczny , system
precyzyjnego zatrzymania bębna , automatyka wagowa , regulacja temperatury
jak i obrotów , 4 grupy programów (niestety nie wiadomo ile jest programów)
, program szybki - 30 minut , możliwośc opóźnienia startu o 3/6/9 godzin

2. Whirpool AWT5088
http://www.whirlpool.com.pl/katalog.xml?/lang=PL/car
t=20/id=293/tabs=3/sub=3/684181-276716-95319

Opis bardzo ciekawy , 800obr , sterowanie elektromechaniczne , z opisu
wynika że brak precyzyjnego zatrzymania bębna ,automatyka wagowa , regulacja
temperatury i obrotów , 16 programów , brak możliwości opóźnienia startu

Brandt jest chyba tańszy , ma o 100obr wiecej , programator elekroniczny ,
precyzyjny system zatrzymania bebna i szybkie pranie (30 min).

Jednak marka Whirpool jest dla mnie bardziej znana niż Brandt , jednakże
chyba jednak to własnie Brandt jest ciekawszym wyborem ?

Jak sądzicie ? Czy po podanych przezmnie informacjach (i z linków jakie
podałem) mogli byście pomóc mi w wyborze pralki ? Moim fawortyem był ten
Whirpool ale ten Brandt też wygląda bardzo ciekawie z opisu ...

bardzo liczę na WAS !!!

Pozdrawiam Zbyszek

1. Data: 2003-10-21 10:56:44

Od: "Krzysztof" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "/// Kaszpir ///" <u...@s...pl> napisał w
wiadomości news:bn2s8l$hla$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> podałem) mogli byście pomóc mi w wyborze pralki ? Moim fawortyem był ten
> Whirpool ale ten Brandt też wygląda bardzo ciekawie z opisu ...

Ja mam pralke Brandta i jest super.
Ale whirlpool tez jest bardzo dobry, tak naprawde to wybierz tansza, obie sa
dobre.

1. Data: 2003-10-21 16:20:12

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Naprawiam ten sprzęt i uważam, że pralki z góry ładowane
Brandta są lepsze (przede wszystkim - trwalsze) od Whirlpoola.

zayzayer

1. Data: 2003-10-21 22:34:13

Od: "Ewa Grądek" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam dokladnie ten sam problem. Zastanawiam sie nad tymi samymi modelami i
wydaje mi się że Brandt jest lepszy pod wzgledem parametrów.
Sprzedawca w sklepie powiedział, że Brandt bardzo cicho pracuje, sam ją ma i
jest bardzo zadowolony.
Poza tym Brandt ma funkcje szybkiego prania której ten model Whirlpoola nie
ma.
Ja wybieram Brandt'a.
Ewa

1. Data: 2003-10-22 05:32:56

Od: "/// Kaszpir ///" <u...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Naprawiam ten sprzęt i uważam, że pralki z góry ładowane
> Brandta są lepsze (przede wszystkim - trwalsze) od Whirlpoola.

Ok.

A jeśli do podanych dodałbym jeszcze Electroluxa ?
Wszystkie wkładane od góry - cena do 1600zł.

To co według Ciebie było by najciekawszym wyborem ?
Whirpool , brandt czy Electrolux ?

Z porównania (z tego co zczytałem z danych technicznych) Electrolux jest o
5db cichszy od Whirpoola ora oferuje wyższą klasę wirowania (Whirpool klasa
D) , Electrolux klasa. Pozostałe klasy (energetyczność i pranie) obydwie
klasa A.

Niestety tego Brandta na miescu nie mieli więc cięzko było porównać :(

1. Data: 2003-10-22 06:47:01

Od: "vamo" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kolega ma jakiegos Electroluxa od gory juz przeszlo pol roku dziala
bezproblemowo a jest dosyc dobrze eksploatowany bo maja male dziecko ;-)
kup electroluxa to nie bedziesz wiedzial wogole ze masz pralke
jakby co to mozna chyba wykupic gwarancje + 3 lata

mama nadzieje ze kupisz i nie bedziesz oddawal - nie tak jak Pioniera ;-)))

vamo
--
Stirlitz się zamyślił.
Spodobało mu się to, więc zamyślił sie jeszcze raz.

1. Data: 2003-10-22 06:59:17

Od: " Maciek" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Grądek <e...@p...onet.pl> napisał(a):

> Poza tym Brandt ma funkcje szybkiego prania której ten model Whirlpoola nie
> ma.
> Ja wybieram Brandt'a.
> Ewa

A właśnie że ma. Nazywa się to "R" - rapid czy jakos tak.
Poza tym firma brandt-moulinex zbankrutowała i ktoś (firma z Izraela) wykupił
logo. Ciągnie dalej produkcje poza mikorofalami i chyba odkurzaczami. Dlatego
nie ma co porównywać do starych sprzętów. Pzdr.

1. Data: 2003-10-22 07:05:09

Od: "/// Kaszpir ///" <u...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kup electroluxa to nie bedziesz wiedzial wogole ze masz pralke
> jakby co to mozna chyba wykupic gwarancje + 3 lata

problem jest taki że wybór spory ;-)

I Electrolux i Whirpool jak i Brandt

Kazdy ma jakies plusy i minusy. Brandt ma system dzięki któremu zawsze bęben
ustawia się precyzyjnie i aby włożyć/wyjąc pranie nie trzeba kręcić bębnem i
szukać :)
Dodatkowo Brandt jak i Electrolux mają wyższą klasę wirowania (C).

Whirpoola polecają w sklepach , a na forum jest on nie polecany ...

> mama nadzieje ze kupisz i nie bedziesz oddawal - nie tak jak Pioniera
;-)))

Pioneera oddałem nie z powodu że mi się nie podobał , poprostu był
uszkodzony ...

1. Data: 2003-10-22 07:11:12

Od: "Ewa Grądek" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Coś ci sie chyba pomyliło? Wejdź na strone Whirlpool
http://www.whirlpool.com.pl/katalog.xml?/lang=PL/car
t=20/id=293/tabs=3/sub=3
/684181-276716-95319
Chyba że ja mam jakieś dziwne informacje.
Ewa

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2003-10-22 07:21:16

Od: " Maciek" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

t=20/id=293/tabs=3/sub=3
> /684181-276716-95319
> Chyba że ja mam jakieś dziwne informacje.

A o co chodzi. Użytkuję tą pralkę 5088 od kilku miesięcy. Mam ją w domu. I
wiem co ma. ma szybkie pranie na 101%, bo je częto używam. Internet i str.
www mnie nie interesuje.
Pzdr. od użytkownika.

jaka lodowka po raz n-ty
[SPAM] Już dzisiaj 21.10.2003 godz. 10.00 - CHAT podzielniki kosztów centralnego ogrzewania
Brandt czy Whirpool ?
kuchenka gazowa Bosch w Media Markt
drewno do kominków