Czy oglądacie z TŻ filmy erotyczne podczas kochania się?

31. Data: 2002-12-19 15:21:44

Temat: Re: Czy oglądacie z TŻ filmy erotyczne podczas kochania się?
Od: "malgos" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sokrates" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
news:atslub$gun$1@news.tpi.pl...

> Ponieważ pomyślałem sobie, że oglądamy niewłaściwe filmy i
> jeśli natrafię na właściwe, to może spróbujemy:-))

I TO JEST WŁAŚNIE TO! Też kiedyś oglądałam niewłaściwe filmy a teraz oglądam
fajowe...

32. Data: 2002-12-19 15:26:35

Od: "malgos" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Zygmańska" <j...@s...gliwice.pl> napisał w wiadomości

> Nie - bo nie mam wideo.

My oglądamy na laptopie...

> Ale zapewne mnie akurat by to nie podniecało. Nie lubie "obrazków".
> Mój mąż - co innego, zapewne doszlibyśmy do jakiegoś kompromisu.
> Ja za to bardzo lubię czytać dobrą literature erotyczną, nawet taką
> dosć śmiałą, bo wtedy działa wyobraźnia a to jest ciekawsze niż film.

E...tam. Spróbuj, pooglądaj. To naprawdę wciąga. Też tak myślałam kiedyś...
Jak oglądam takie fajne odważne scenki erotyczne (nie zadne tam porno) to
coś się we mnie wyzwala...

33. Data: 2002-12-19 15:28:26

Temat: Re: Czy oglądacie z TŻ filmy erotyczne podczas kochani
Od: "malgos" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No tak .. i jak sie teraz mam tłumaczyć ;-))) ?

Spróbować obejrzeć filmiki i podzielić się z nami doświadczeniami.:-)))

34. Data: 2002-12-19 15:41:06

Od: "malgos" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości
>
> Nie .... ale myślę o tym;)

Lepiej nie, bo nie będzie z ciebie zadnego pozytku...
Zartuje. Nie obrazaj sie.

35. Data: 2002-12-19 15:51:19

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "malgos" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> Lepiej nie, bo nie będzie z ciebie zadnego pozytku...

I to jest właśnie przedmiotowe traktowanie meżczyzn! (a przynajmniej ich
niektórych atrybutów)

> Zartuje. Nie obrazaj sie.

Ja też :)

puchaty

PS Proszę nie brać wszystkich moich wypowiedzi zbyt poważnie - czasem nie
mogę się poprostu powstrzymać (hi hi hi)

36. Data: 2002-12-19 15:59:13

Od: Bischoop <B...@b...kreml.russia> szukaj wiadomości tego autora

Dnia czw, 19 gru 2002 o 13:54 GMT malgos napisał(a):

> Czy dajecie się ponosić fantazji i pozwalacie sobie na drobniutkie
> szaleństwa polegające na oglądaniu filmów erotycznych podczas kochania się?

Nie, tylko pornograficzne i jedynie ktore mozna zaliczyc do komedi
pornograficznych np.: Heidi gorska sexklinika, i nie podczas kochania
sie, tak przed.

> Czy przy posiadaniu małych dzieci i obowiązków z nimi związanymi jest to
> możliwe?

Oczywiscie ze tak, choc utrudnione moze to byc gdy dzieci spia w tym
samym pokoju, bo trzeba wyciszyc efekty dzwiekowe.

> Chcę posłuchać własnie Waszych opinii i nie będę wysyłała tego postu na
> pl.soc.seks.

A dlaczego nie....? akurat by to bylo TG.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)go2.pl | GG:1002333 |ICQ:159794827 %

37. Data: 2002-12-19 16:29:44

Temat: Re: Czy oglądacie z TŻ filmyerotyczne podczas kochania si?
Od: "Kasia M." <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bischoop <B...@b...kreml.russia> napisał(a):

> A dlaczego nie....? akurat by to bylo TG.

Czyz nie ?

K. M.

38. Data: 2002-12-19 16:47:03

Od: Bischoop <B...@b...kreml.russia> szukaj wiadomości tego autora

Dnia czw, 19 gru 2002 o 17:29 GMT Kasia M. napisał(a):

> Czyz nie ?

Czyzbym napisal NTG?

39. Data: 2002-12-20 07:55:26

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Sam sobie poświeć:-P

Za mało kandeli by dostrzec - jesteście bliżej ;-)

Qwax

40. Data: 2002-12-20 07:57:19

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Sokrates - niniejszym idę do żony!!!

Nie pytałem o nic zdrożnego - wyglądało że jesteście mężem i żoną
;-)))

Pozdrawiam
Qwax

Sprecyzowanie seksu po ślubie