Czy potraficie ???

21. Data: 2003-05-03 19:15:17

Temat: Re: Czy potraficie ???
Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <e...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:b90qvv$n0u$1@inews.gazeta.pl...
> Edward Robak to chłop z krwi i kości (jego korzeń sięga gdzie indziej)
:o)

ok ok wnikać nie będę gdzie sięga :))))))))))

> bo internetowi psychologowie pomagają? ludzie mają zaufanie!!! :)

nie
bo ... są "anonimowi"

> na proste problemy mogą pomóc proste przykłady
> jeśli przykład lub sugestia nie pomagają - idę do specjalisty :-|

dużo razy już byłeś? - ( jeśli mogę zapytać )

> do 'zobaczyska' :)
:))

Pozdrawiam
Vicky

22. Data: 2003-05-03 23:47:24

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wolfheart" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

/../
>Poruszane sa tematy bardziej i mniej *naukowe, czesto "zyciowe" i
> potoczne.""

> taaak moj post zdecydowanie nie byl naukowy :) , a zyciowy ....pewno tak
> ...przeciez to samo zycie - nie mam juz do kogo sie zwroc, podlapalem po
> alkoholu dola...i jestem :)
> kolejny temat bedzie juz bardziej 'naukowy' tj 'alkohol jako srodek
> depresyjny' hehe

Witaj i nie wsiąkaj zbytnio - ostatnio nie jest tu zbyt zdrowo. :|||
ale zdarzają się też ludzie rozsądni.
Jeśli jednak poczujesz, że otacza Cię jakiś matrix - zmykaj!
Zbyt wielu tutaj bawi się cudzym kosztem.

Pozdrawiam
E.

23. Data: 2003-05-04 01:46:03

Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> bo ... są "anonimowi"

> dużo razy już byłeś? - ( jeśli mogę zapytać )
>
> Pozdrawiam
> Vicky

Vicky... hm... imię wyjątkowe... Wiktoria? zwycięstwo... optymizm...
ale zwycięstwo to walka... lubisz się bić i wygrywać...
"basia3"... jesteś młoda... "3" ... uznajesz hierarchię stada...

nie byłem u specjalisty...
...ale byłem na granicy...
na swoje problemy znalazłem sobie odpowiedź sam... anonimowo...
wiesz dlaczego?
bo nie wierzyłem... ani w ludzi ani w specjalistów, którzy moim zdaniem
byli zbyt oderwani od rzeczywistości...

"dziś" zaczynam wierzyć :)

:-)
ksRobak

24. Data: 2003-05-04 05:30:33

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Vicky... hm... imię wyjątkowe... Wiktoria? zwycięstwo... optymizm...
> ale zwycięstwo to walka... lubisz się bić i wygrywać...
> "basia3"... jesteś młoda... "3" ... uznajesz hierarchię stada...

hmmm
optymizm tak - cała reszta nie :)

> "dziś" zaczynam wierzyć :)
co na to wpłynęło?

Pozdrawiam
Vicky

25. Data: 2003-05-04 07:15:56

Od: "wolfheart" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Amnesiac" <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> wrote in message

> Zacznij od tego:
> http://www.psphome.prv.pl/

stronke przejrzalem ....dosc ogolnikowo ale jeszcze sie zaglebie w jej
zawartosc ...
fakt od tego trzeba bylo zaczac :)

26. Data: 2003-05-04 07:38:32

Od: "uzus" <u...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

wolfheart <w...@w...pl> napisał(a):

> ....czy potraficie pomoc

Potrafią, nawet mimo woli.
Kontakt internetowy może być wielce przydatny. Mnie np. udzielono pomocy w
odkryciu motywu pewnego działania, który dotąd był nieuświadomiony.
W konfrontacji z postawą inną niż moja, nie wnikam czy rzeczywistą, czy tylko
zwerbalizowaną na mój użytek,lepiej zrozumiałam niektóre aspekty mojego
funkcjonowania w więziach społecznych.
Mogłabym jeszcze wymienić inne przykłady, lecz sądzę, że i te wystarczą na
potwierdzenie skuteczności internetowej pomocy.

27. Data: 2003-05-04 07:40:22

Od: "wolfheart" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"D.n.V.r" <o...@o...pl> wrote in message

>myśle, że
> nawet odriobina uśmiechu jest w stanie uratować
> pomoc
a to fakt pomaga , szkoda ze ,przynajmniej dla mnie,tylko doraznie :)

> nie wolno pomagać stanąć na nogi - każdy musi zrobić top sam

oi na to juz sil nie znajde, hehe jedyne 20 lat i nie ma sil, zabawne :)

> to nie jest forum, to jest grupa dyskusyjna
pomylke moge wytlumaczyc jedynie stanem upojenia alkoholowego ;\

>- która kiedys byla
> rewelacyjna, obecnie zeeszła na psy i to kompletnie.
nie jestem na biezaco wiec ciezko mi cos powiedziec, ja raczej nie wzniose
jej na zadne wyzyny :)

> Zadajesz to pytanie nie bez powodu - chyba - jest to wstęp do
> pytania właściwego, które chcesz zadać - tak? - jak chcesz możesz
> na priv. (o...@o...pl)
wlasciwie nie wiem czy chce, moze pomoge sobie sam, chociaz nie wierze ze
uda mi sie i tym razem, dzis juz jest lepiej , ale co bedzie jutro ?
dziekuje i pozdrawiam

28. Data: 2003-05-04 08:30:29

Od: "wolfheart" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"EvaTM" <e...@i...pl> wrote in message

> O! :) ;)
>
> Koniecznie obejrzyj to ;):
> http://www.psphome.htc.net.pl/wydanie_pierwsze/psych
ologia.html

> a później dopiero resztę
>
> pozdri :)
> E.
*""Grupa dyskusyjna pl.sci.psychologia nie jest grupa stricte *naukowa.
Sluzy ona wszystkim, ktorzy interesuja sie psychologia - *przez duze i male
"p". Poruszane sa tematy bardziej i mniej *naukowe, czesto "zyciowe" i

29. Data: 2006-11-02 10:33:57

Od: "kasia" <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Pracowałam z osobami z zaburzeniami. To świetni ludzie, którzy potrafią
rozpoznać i zatrzymać cię na ulicy mimo to, iż dawo już z nimi nie pracuję.
Zapraszają do odwiedzenia ich w ośrodku, pytają co słychać.

30. Data: 2006-11-02 10:40:11

Od: k...@o...eu szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wlasciwie nie wiem czy chce, moze pomoge sobie sam, chociaz nie wierze ze
> uda mi sie i tym razem, dzis juz jest lepiej , ale  co bedzie jutro ?

za parę lat z nami, kto do nas wyciągnie pomocną dłoń?

angelologia
don
Już nie ma dzikich plaż
wysilek fizyczny nie sprzyja..