Wielka prośba

1. Data: 2003-05-01 18:41:29

Temat: Wielka prośba
Od: "malena" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od pewnego czasu zastanawiam się nad studiowaniem psychologii. Tak się
składa, że jestem studentką na trzecim roku romanistyki, mam bardzo dobrą
średnią i zastanawiam się, czy mogę być przyjęta na psychologią bez
egzaminu - jako na kierunek równoległy. Przyznaję, że zdawanie matematyki
mnie trochę przeraża.
Czy ktoś studiuje psychologię i wie jak wygląda sytuacja z ilością osób na
jedno miejsce?
Jakie są szanse na przyjęcie bez egzaminu?

Pozdrawiam
malena

- Panie Boże, nie proszę o wiele, ale to, co otrzymam, niech będzie w dobrym
gatunku. -
stara, żydowska modlitwa

1. Data: 2003-05-01 18:50:21

Temat: Re: Wielka prośba
Od: "nawrocki" <p...@n...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

kobiety nie powinny być psychologami - są matkami

'stop making that big face' /aphex twin

1. Data: 2003-05-01 19:51:25

Od: "Szczesiu" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kobiety nie powinny być psychologami - są matkami

1. Nie wszystkie kobiety są matkami - niektóre jeszcze nie są, niektóre
nigdy nie będą.
2. Czy psychologami mogą być zakonnice?
3. Czy uważasz, że Roman Giertych powinien być prezydentem?
4. Czy to prowokacja?
...bo przecież - CO MA PIERNIK DO WIATRAKA?

1. Data: 2003-05-01 19:57:36

Od: "patrycja" <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Szczesiu"
> [...]
> 3. Czy uważasz, że Roman Giertych powinien być prezydentem?
> 4. Czy to prowokacja?
> ...bo przecież - CO MA PIERNIK DO WIATRAKA?

po pytaniu nr. 2 spodziewałam się: "czy zakonnice są kobietami?" ;)

1. Data: 2003-05-01 20:26:27

Od: "Szczesiu" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> po pytaniu nr. 2 spodziewałam się: "czy zakonnice są kobietami?" ;)

Byłem przymulony po właśnie zakończonych ćwiczeniach fizycznych ("tryb
fizola" - nomen omen - patrz post wyżej) i dowcip wyszedł trochę drewniany.
Mogłem napisać przecież np. "Blondyni nie powinni pisać na listę - są
idiotami", albo coś jeszcze innego (czy lepszego ;-P). Ale ogólnie wyraziłem
swoje słuszne oburzenie. Teraz czekam na zemstę księdza Rydzyka :-D

1. Data: 2003-05-01 21:34:47

Od: "zielsko" <4...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-05-01 użytkownik malena napisał :

> [...]
> składa, że jestem studentką na trzecim roku romanistyki, mam bardzo dobrą
> średnią i zastanawiam się, czy mogę być przyjęta na psychologią bez

Na US jest tak, ze trza podanie do dziekana napisac i czekac.
Na niektoryczh uniwerkach za 2 kier trza placic.
>Przyznaję, że zdawanie matematyki
> mnie trochę przeraża.
O zesz... a gdzie jest egzam z maty?! Ze na UJ na stosowana czasem pytanie z fizy sie
pojawi ale mata? Na psychometrie sie przydaje znajomosc takich podstaw jak rownania
kwadratowe, ale zeby na egzamie wstepnym?

> Czy ktoś studiuje psychologię i wie jak wygląda sytuacja z ilością osób na
> jedno miejsce?
Hehe 9 do 14 czasem wiecej.
> Jakie są szanse na przyjęcie bez egzaminu?
Duze tyle ze na 2 rok i mususz zrobic 1 i 2 rok w jednym - da sie.

Pozdrawiam.

--
www.fotozielsko.prv.pl

Non Nobis Solum Sed Toti Mundo Nati

1. Data: 2003-05-01 21:36:01

Od: "zielsko" <4...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-05-01 użytkownik nawrocki napisał :

> kobiety nie powinny być psychologami - są matkami
Ta faceci tyz bo sa ojcami. Sie gosciu idz wypchac i pomalowac na zielono z taka
logika.

> 'stop making that big face' /aphex twin
Nie moga gdy czytam takie gupoty.
zielsko

1. Data: 2003-05-01 22:22:01

Od: "malena" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

z fizy sie pojawi ale mata? Na
> psychometrie sie przydaje znajomosc takich podstaw jak rownania
kwadratowe, ale zeby na egzamie wstepnym?
Ano na UWr trzeba i matematykę na egzaminie zdawać, więc najchętniej bym się
jakoś wcisnęła ze względu na ten drugi kierunek. Mam srednią koło 4,8, ale
cóż z tego, jak na stronie piszą, że wolny wstęp jest tylko dla laureata
konkursu "Charakterów". No cóż, poczekamy, zobaczymy.

> Czy ktoś studiuje psychologię i wie jak wygląda sytuacja z ilością osób na
> jedno miejsce?
> Hehe 9 do 14 czasem wiecej.
No to wesoło będzie :)

> Jakie są szanse na przyjęcie bez egzaminu?
> Duze tyle ze na 2 rok i mususz zrobic 1 i 2 rok w jednym - da sie.
A na pierwszy się nie da? :)
miłego wieczoru

1. Data: 2003-05-01 22:46:52

Od: "zielsko" <4...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-05-02 użytkownik malena napisał :

> [...]
> cóż z tego, jak na stronie piszą, że wolny wstęp jest tylko dla laureata
> konkursu "Charakterów". No cóż, poczekamy, zobaczymy.

Ludzie komus sie juz w glowie niezle przwrocilo, zeby jeszcze Wroclaw(Psychologia)
byl nie wiadomo jak preznym osrodkiem...
Zadzwon do dziekanatu i zapytaj jak wygladalaby procedura w twoim przypadku, co Ci
szkodzi?

> No to wesoło będzie :)

> A na pierwszy się nie da? :)
> miłego wieczoru

Nie chce martwic ale na wrocku to zdaje sie jest 60 miejsc u nas jest 90 a po
egzamach byl placz i zgrzytanie zebow ... a ciekawe ile na wieczorowych jest....
220?
U nas na 1 to z egzaminu jak pozniej to z awansu za zgoda dziekana.
Pozdrawiam i zycze powodzenia.
zielsko

1. Data: 2003-05-02 08:28:17

Od: "nawrocki" <p...@n...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1. Nie wszystkie kobiety są matkami - niektóre jeszcze nie są, niektóre
> nigdy nie będą.

...a nie które nie mogą być

> 2. Czy psychologami mogą być zakonnice?

na swój sposób każdy jest psychologiem

> 3. Czy uważasz, że Roman Giertych powinien być prezydentem?

myślę, że pod jego rządami w kraju dokonałby się przewrót światopoglądowy w
kierunku skrajnego chrześcijaństwa.

> 4. Czy to prowokacja?

zawiodłeś się?

> ...bo przecież - CO MA PIERNIK DO WIATRAKA?

zakładając, że jeżeli ktoś zaczyna studiować psychologię, i nie ogranicza
się jedynie do czytania zalecanych lektur i chodzenia na wykłady, tylko sam
dodatkowo pogłębia swoją wiedzę o dodatkowe źródła (z różnych dziedzin), to
będzie faktycznie psychologiem, a nie tylko człowiekiem, który skończył
studia na kierunku psychologi. no więc taki człowiek (ten pierwszy), który
traktuje psychologie jako pasję, i ma do niej stosunek otwarty (czyli
zakłąda, że stan wiedzy psychologicznej cały czas się zmienia), w inny
sposób niż cała reszta pojmóje świat.
teraz, jeżeli kobieta będzie takim człowiekiem, to podejżewam, że nie będzie
się jej podobało to, jak jest ona interpretowana jako istota. nie mówię tu o
żadnych uprzedzeniach czy nie równości płciowej, ale o stosunku jaki kobiety
wywierają na świat, ludzki świat, a jest to stosunek częściowo destrukcyjny.
jeśli uważasz, że bredzę, to cię rozumiem, ale swoją opinię podtrzymuję.

Sex w trójeczkę...
depresja
metody
biografia
Inteligencja emocjonalna- prosze o pomoc:D